MajorAndy Startet 15.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 15.Januar.2013 Hej, jeg planlægger et virksomhedsarrangement i GBG's skærgård medio april (man skal jo have en god undskyldning til at tage båden derop, ikke..? :-) Nå, men jeg kunne godt tænke mig at planlægge noget RIB-tur eller lignende, men det fungerer jo ikke hvis der er is, så jeg er ude på at afdække sandsynligheden for at der er udbredt is i området i midten af april. Jeg har selv sejlet i området i midten af marts, og der var ikke noget. Men hvad siger jeres erfaringer? Man kan jo ikke gardere sig mod en streng isvinter, men hvad ville I sige var den normale sandsynlighed for at der er is i området på dette tidspunkt? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 15.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2013 Midten av april burde være bankers, Andy. Men været vet man aldri hvor man har hen. Våre påsketurer har vært varierte mht is. Midten av april derimot er sent mht is. Langt inne i fjordarmene er mer usikkert mot ut mot havet. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.