Fru Jacobsen Svart 19.Januar.2013 Del på Facebook Svart 19.Januar.2013 Nei mulig, men den ser litt finere ut syns jeg. Og veldig mere egnede maskiner Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
baanet Svart 21.Januar.2013 Del på Facebook Svart 21.Januar.2013 Da var den hos Stvg Marine solgt. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=39179772 Var det tråd starter som kjøpte den? Sitér dette innlegget Link to post
OddArild Svart 21.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Januar.2013 Nei det var desverre ikke jeg som kjøpte den, jeg var i kontakt med dem og de hadde fått ett bud på 800k, og godtok ikke det, så jeg tenkte og holde is i magen og se det litt an, og plutselig var den solgt. Mistet litt gnisten for den etter mange tips og kommentarer her ang for små motorer osv. Men flott båt var det, for all del. Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 21.Januar.2013 Del på Facebook Svart 21.Januar.2013 Den i Halden er ikke solgt den heller. Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 21.Januar.2013 Del på Facebook Svart 21.Januar.2013 Den i halden ligger ute året rundt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.