fabricius123 Startet 16.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 16.Januar.2013 Har noen tips om hva slags båt puss/polering osv som er best til diverse båter? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 16.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2013 Hei og velkommen på forumet ! "Diverse båter", er verdens mest solgte båt, det... Skal du ha til alle ? Sitér dette innlegget Link to post
fabricius123 Svart 16.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2013 Ja altså hva slaks puss og slik bruker feks du på din båt? Og hva er du mest fornøyd med av puss og polering midler. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 16.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2013 Jeg bruker først Biltema sin Gelcoat Cleaner, så polish fra Hempel og til slutt AutoGlym sin Gelcoat Sealer. De synes jeg er best. Holder seg fin hele sommersesongen. Sitér dette innlegget Link to post
Søringen Svart 16.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2013 Til rengjøring er ofte vanlige husholdnings-produkter bra. Jif, Zalo, etc Til å fjerne misfarging av gelcoat er Seajet Vannlinjerens beste jeg har prøvd. Sitér dette innlegget Link to post
Lakk`ern Svart 17.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2013 Mirca c 20 grov rubbing,Mirca A-12 rubbing,Mirca polish. Lette produkter å jobbe med,gir en holdbar glans over laaaaaaang tid. Autoglym sine produkter er også å anbefale Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.