Gulenpower Startet 17.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 17.Januar.2013 Hei! Eg har lenge vore interessert i det å bli yrkesfiskar. Heldigvis kjenner eg eit par fiskarar som eg treff på norke gongar i året som eg kan spørre ut, men stort sett blir ein jo møtt med svar som "det er ikkje noko å tene på å fiske" og "slite seg ut for ingenting?" osv. Ein finn jo ein god del informasjon på Fiskeridepartementet og Fiskeridirektoratet sine heimesider. Samt litt om regelverk på Sjøfartsdirektoratet si side. I tillegg kan jo ein fordjupe seg i alle lover og forskrifter på lovdata.no. Eg har endå ikkje funne ein plass der ein kan diskutere med yrkesfiskarar, stille spørsmål, lese andre sine diskusjonar, diskutere fangstredskap, fangst, levering, fiskemåter, fartøystorleik, kvotar osv. Ein har jo alltids www.fiskersiden.no, men det er såvidt eg har forstått utelukkande for fritidsfiskarar. Spørsmålet mitt er då om det er nokon som veit om forum på internett som blir jevnligt "trafikkert" av yrkesfiskarar, aller helst eit forum utelukkande for slike? Håpar ikkje det å spørre etter eit anna forum bryt nokre reglar, då eit slikt fiskeforum konkurrerar nok ikkje med baatplassen.no. Sitér dette innlegget Link to post
Stiffler Svart 17.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2013 (redigert) P堛URL]http://www.skipsfarts-forum.net[/url] er det ihvertfall folk som kan svare p堮oe av det du lurer p劊 Sent from my iPad using Tapatalk Redigert 17.Januar.2013 av Stiffler (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gulenpower Svart 17.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2013 Takk for svar. Eg er registrert både der og på stp-norway, men det er ikkje dei heilt store "fiskediskusjonane". Mest truleg så eksisterar det vel ikkje eit slikt forum? Fiskarane har vel for masse å gjere på :-) Sitér dette innlegget Link to post
Stiffler Svart 17.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2013 Fiskarane har vel for masse å gjere på :-) Ja med 90-100 dager i året på en ringnotbåt så kan vel det hende :p Sent from my iPad using Tapatalk Sitér dette innlegget Link to post
Foe Svart 18.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2013 Abonner på avisa Fiskarn. Her foregår livlige debatter på debattforum. http://fiskeribladetfiskaren.no/ Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 18.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2013 Hei Har akkurat kjøpt sjark og kommet meg inn i fiskarmantallet. Venter enda på å få nytt nummer til båten så kan vi dra ut å fiske. Jeg savner også et slikt forum, og har ikke klart å finne noe bra enda. Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 18.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2013 Abonner på avisa Fiskarn. Her foregår livlige debatter på debattforum.http://fiskeribladetfiskaren.no/ Foe: Jeg finner ikke noe forum på fiskeribladet sine sider? Må man være abonnent for å se dette? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 18.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2013 Kunne godt tenkt meg å kjøpt meg en sikkelig fin kombisjark når jeg blir pensjonist og drive som kystfisker, men det er jo en god del år igjen.... hehe. Det begynner å bli tynt med kystfiskere i Trondheimsfjorden nå... men fortjenesten blir vel sikkert lavere enn fra NAV når diesel og driftsutgifter er så høye Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
adeneo Svart 18.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2013 Det finnes allerede en slik nettside hvor man kan diskutere fiske, både i hobby og yrkesøyemed, samt alt som har med båt å gjøre, du finner den her -> Båtplassen.no Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 18.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2013 Adeno: kjenner ikke til den siden. Er den noe bra? Sitér dette innlegget Link to post
Gronning Svart 18.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2013 Savne ett sånn forum æ å.. helj på å bli yrkesfisker sjøl, har kjøpt båt å helj på å omregistrere båt no.. så hadd vært arti å hadd ett forum kun for yrkesfeskera ! :) Sitér dette innlegget Link to post
Gronning Svart 18.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2013 lage ein yrkesfisker tråd på forumet her æ :) Sitér dette innlegget Link to post
Foe Svart 18.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2013 Foe: Jeg finner ikke noe forum på fiskeribladet sine sider? Må man være abonnent for å se dette? Du går inn på "TJENESTER" Så videre til "leserinnlegg". Her diskuteres det heftig mange ganger. Du behøver ikke ha abonnement. Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 18.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2013 Adeno: kjenner ikke til den siden. Er den noe bra? Litt tvilsom! Nokså mye varierende sakelighet, men noen gullkorn innimellom... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.