RanaPlast15 Startet 19.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 19.Januar.2013 Min far har kjøpt seg en ny Jeanneau Merry Fisher 755 Marlin,som etter avtalen skal leveres rundt påsketider. Dette var egentlig en demobåt som han fikk et godt tilbud på,og står nå på land hos forhandler. Men etter å ha prøvekjørt denne i litt vind,og lest litt rundtom på div.forum,så virker det som om en baugpropell kan være veldig kjekt å ha på desse. Det han da lurte på er om noen har erfaring med forhandlere/verksted som monterer slikt? Pris spiller jo seff. en stor rolle,men det gjør også fagmessigt utført arbeid!! Til info så står båten på Vestlandet,så aller helst vil han ha det utført i denne regionen. Noen som har personlig erfaring,eller har kjennskap til båter/båteigere som har fått sånt utført??? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 19.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2013 Det er ein slipp på Stord som av og til gjer slik i rolige tider. Ellers kjenner eg fleire som kan gjere slik jobb, men det minker på de som støver seg ned med glassfiber for småpenger. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
RanaPlast15 Svart 19.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2013 Det beste er at den/de som utfører arbeidet ikke er en privatperson,men et firma mtp eventuelle reklamasjoner og garanti,antar de du refererer til Sæbø er private? Sitér dette innlegget Link to post
Kiekhaefer Svart 19.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2013 Automarine Fosnavåg ,samt Westplast på Leinøya monterer baugpropellere. Men da må du nord om Stadt. Sitér dette innlegget Link to post
RanaPlast15 Svart 19.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2013 Noen som har erfaring med Båtservice Vest på Florvåg(Askøy)? Har sendt de en mail om priser. Båten står i Bergens-området,så vil prøve der først Verado. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein Rolf Svart 19.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2013 (redigert) Sjekk også med Alvøen Marina. Flinke folk og når jeg er i Marinaen ser det ut til at de er grundige, virksomheten rundt rep av skader er drevet fram av forsikringsselskapene. Se nettsiden deres. Uansett, sjekk flere og sjekk pris. Markedet har godt av at vi presser litt på prisene. Ps, de er forhandlere også på denne båttypen også Redigert 19.Januar.2013 av Rolf 1965 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
RanaPlast15 Svart 20.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2013 Ok,det skal eg gjøre Rolf. Noen her inne som har erfaring med Alvøen mtp slike jobber,eventuelt skadearbeid i glassfiber(blir vel noelunde det samme,begge deler må jo gjøres både solid og fint)? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.