Jump to content

Edit History

Roger jo

Roger jo

 

Ventus skrev for 12 timer siden:

 

 

Det blir jo bare tull; hvis en har brukt offentlige midler på å opprette - så må noen ha tenkt på vedlikehold også.
Og da gjelder det å ha størst mulig nedslagsfelt og utnyttelse - så en betalingsløsning som er så enkel og universell som mulig.

 

Noen få tastetrykk og  betale i nettbank og vimpelen kommer i posten,  kan det bli lettere. 

 

Det kom sponsormidler på bordet så OF kunne legge ut bøyer, men OF ville ikke bruke offentlige midler på vedlikehold derfor ble den Svenske SXK modellen valgt. 

Hvorfor fungerer den i Sverige?

 

De Røde KNBF bøyene som ble lagt ut med Gjensidige midler, ble Blå rundt Bergen da BOF tok på seg jobben av utlegging og vedlikehold. og en bedre bøyetype med toppfortøyning etter min mening.( har studert bøyer i 4 land).                       sitat BOF.

""Utplassering av fortøyningsbøyer er et samarbeidsprosjekt mellom Kongelig Norsk Båtforbund (KNBF) og Bergen og Omland Friluftsråd (BOF). Bøyene er et tilbud til alle fritidsbåter opp til 10 tonn. Du kan ligge i bøyen i inntil 1 døgn. KNBF har laget et eget bøyekart som viser plassering av bøyene.""

Rød-bøyene  er det KNBF  v/ lokale KNBF båtforeninger som drifter vedlikeholdet, som koster.

Her burde Friluftsrådene langs kysten tatt over vedlikeholdet, som de har gjort i Bergen.

 

Rustfri  moringstau til toppen .                                               Jernrør som ruster fortøy i BUNN.

boye_blaa.jpg1634452000_KNBFbye.jpg.8e5c4953c32f7a604f7e7472878571a3.jpg

Roger jo

Roger jo

 

Ventus skrev for 11 timer siden:

 

 

Det blir jo bare tull; hvis en har brukt offentlige midler på å opprette - så må noen ha tenkt på vedlikehold også.
Og da gjelder det å ha størst mulig nedslagsfelt og utnyttelse - så en betalingsløsning som er så enkel og universell som mulig.

 

Noen få tastetrykk og  betale i nettbank og vimpelen kommer i posten,  kan det bli lettere. 

 

Det kom sponsormidler på bordet så OF kunne legge ut bøyer, men OF ville ikke bruke offentlige midler på vedlikehold derfor ble den Svenske SXK modellen valgt. 

Hvorfor fungerer den i Sverige?

 

De Røde KNBF bøyene som ble lagt ut med Gjensidige midler, ble Blå rundt Bergen da BOF tok på seg jobben av utlegging og vedlikehold. og en bedre bøyetype med toppfortøyning etter min mening.( har studert bøyer i 4 land) sitat BOF.

""Utplassering av fortøyningsbøyer er et samarbeidsprosjekt mellom Kongelig Norsk Båtforbund (KNBF) og Bergen og Omland Friluftsråd (BOF). Bøyene er et tilbud til alle fritidsbåter opp til 10 tonn. Du kan ligge i bøyen i inntil 1 døgn. KNBF har laget et eget bøyekart som viser plassering av bøyene.""

Rød-bøyene  er det KNBF  v/ lokale KNBF båtforeninger som drifter vedlikeholdet, som koster.

Her burde Friluftsrådene langs kysten tatt over vedlikeholdet, som de har gjort i Bergen.

 

Rustfri  moringstau til toppen .                                               Jernrør som ruster fortøy i BUNN.

boye_blaa.jpg1634452000_KNBFbye.jpg.8e5c4953c32f7a604f7e7472878571a3.jpg

Roger jo

Roger jo

 

Ventus skrev for 11 timer siden:

 

 

Det blir jo bare tull; hvis en har brukt offentlige midler på å opprette - så må noen ha tenkt på vedlikehold også.
Og da gjelder det å ha størst mulig nedslagsfelt og utnyttelse - så en betalingsløsning som er så enkel og universell som mulig.

 

Noen få tastetrykk og  betale i nettbank og vimpelen kommer i posten,  kan det bli lettere. 

 

Det kom sponsormidler på bordet så OF kunne legge ut bøyer, men OF ville ikke bruke offentlige midler på vedlikehold derfor ble den Svenske SXK modellen valgt. 

Hvorfor fungerer den i Sverige?

 

De Røde KNBF bøyene som ble lagt ut med Gjensidige midler, ble Blå rundt Bergen da BOF tok på seg jobben av utlegging og vedlikehold. og en bedre bøyetype med toppfortøyning etter min mening.( har studert bøyer i 4 land) sitat BOF.

""Utplassering av fortøyningsbøyer er et samarbeidsprosjekt mellom Kongelig Norsk Båtforbund (KNBF) og Bergen og Omland Friluftsråd (BOF). Bøyene er et tilbud til alle fritidsbåter opp til 10 tonn. Du kan ligge i bøyen i inntil 1 døgn. KNBF har laget et eget bøyekart som viser plassering av bøyene.""

Rød-bøyene  er det KNBF  v/ lokale KNBF båtforeninger som drifter vedlikeholdet, som koster.

Her burde Friluftsrådene langs kysten tatt over vedlikeholdet, som de har gjort i Bergen.

 

Rustfri.                                                                                     Jernrør som ruster fortøy i BUNN.

boye_blaa.jpg1634452000_KNBFbye.jpg.8e5c4953c32f7a604f7e7472878571a3.jpg

Roger jo

Roger jo

 

Ventus skrev for 11 timer siden:

 

 

Det blir jo bare tull; hvis en har brukt offentlige midler på å opprette - så må noen ha tenkt på vedlikehold også.
Og da gjelder det å ha størst mulig nedslagsfelt og utnyttelse - så en betalingsløsning som er så enkel og universell som mulig.

 

Noen få tastetrykk og  betale i nettbank og vimpelen kommer i posten,  kan det bli lettere. 

 

Det kom sponsormidler på bordet så OF kunne legge ut bøyer, men OF ville ikke bruke offentlige midler på vedlikehold derfor ble den Svenske SXK modellen valgt. 

Hvorfor fungerer den i Sverige?

 

De Røde KNBF bøyene som ble lagt ut med Gjensidige midler, ble Blå rundt Bergen da BOF tok på seg jobben av utlegging og vedlikehold. og en bedre bøyetype med toppfortøyning etter min mening.( har studert bøyer i 4 land) sitat BOF.

""Utplassering av fortøyningsbøyer er et samarbeidsprosjekt mellom Kongelig Norsk Båtforbund (KNBF) og Bergen og Omland Friluftsråd (BOF). Bøyene er et tilbud til alle fritidsbåter opp til 10 tonn. Du kan ligge i bøyen i inntil 1 døgn. KNBF har laget et eget bøyekart som viser plassering av bøyene.""

Rød-bøyene  er det KNBF  v/ lokale KNBF båtforeninger som drifter vedlikeholdet, som koster.

Her burde Friluftsrådene langs kysten tatt over vedlikeholdet, som de har gjort i Bergen.

 

boye_blaa.jpg1634452000_KNBFbye.jpg.8e5c4953c32f7a604f7e7472878571a3.jpg

Roger jo

Roger jo

 

Ventus skrev for 11 timer siden:

 

 

Det blir jo bare tull; hvis en har brukt offentlige midler på å opprette - så må noen ha tenkt på vedlikehold også.
Og da gjelder det å ha størst mulig nedslagsfelt og utnyttelse - så en betalingsløsning som er så enkel og universell som mulig.

 

Noen få tastetrykk og  betale i nettbank og vimpelen kommer i posten,  kan det bli lettere. 

 

Det kom sponsormidler på bordet så OF kunne legge ut bøyer, men OF ville ikke bruke offentlige midler på vedlikehold derfor ble den Svenske SXK modellen valgt. 

Hvorfor fungerer den i Sverige?

 

De Røde KNBF bøyene som ble lagt ut med Gjensidige midler, ble Blå rundt Bergen da BOF tok på seg jobben av utlegging og vedlikehold. og en bedre bøyetype med toppfortøyning etter min mening.( har studert bøyer i 4 land) sitat BOF.

""Utplassering av fortøyningsbøyer er et samarbeidsprosjekt mellom Kongelig Norsk Båtforbund (KNBF) og Bergen og Omland Friluftsråd (BOF). Bøyene er et tilbud til alle fritidsbåter opp til 10 tonn. Du kan ligge i bøyen i inntil 1 døgn. KNBF har laget et eget bøyekart som viser plassering av bøyene.""

Rød-bøyene  er det KNBF  v/ lokale KNBF båtforeninger som drifter vedlikeholdet, som koster.

Her burde Friluftsrådene langs kysten tatt over vedlikeholdet, som de har gjort i Bergen.

 

boye_blaa.jpg

 

 

 

KNBF bøye.jpg

 

boye_blaa.jpg

Roger jo

Roger jo

 

Ventus skrev for 11 timer siden:

 

 

Det blir jo bare tull; hvis en har brukt offentlige midler på å opprette - så må noen ha tenkt på vedlikehold også.
Og da gjelder det å ha størst mulig nedslagsfelt og utnyttelse - så en betalingsløsning som er så enkel og universell som mulig.

 

Noen få tastetrykk og  betale i nettbank og vimpelen kommer i posten,  kan det bli lettere. 

 

Det kom sponsormidler på bordet så OF kunne legge ut bøyer, men OF ville ikke bruke offentlige midler på vedlikehold derfor ble den Svenske SXK modellen valgt. 

Hvorfor fungerer den i Sverige?

 

De Røde KNBF bøyene som ble lagt ut med Gjensidige midler, ble Blå rundt Bergen da BOF tok på seg jobben av utlegging og vedlikehold. og en bedre bøyetype med toppfortøyning etter min mening.( har studert bøyer i 4 land) sitat BOF.

""Utplassering av fortøyningsbøyer er et samarbeidsprosjekt mellom Kongelig Norsk Båtforbund (KNBF) og Bergen og Omland Friluftsråd (BOF). Bøyene er et tilbud til alle fritidsbåter opp til 10 tonn. Du kan ligge i bøyen i inntil 1 døgn. KNBF har laget et eget bøyekart som viser plassering av bøyene.""

Rød-bøyene  er det KNBF  v/ lokale KNBF båtforeninger som drifter vedlikeholdet, som koster.

Her burde Friluftsrådene langs kysten tatt over vedlikeholdet, som de har gjort i Bergen.

 

boye_blaa.jpg

 

 

 

KNBF bøye.jpg

boye_blaa.jpg

Roger jo

Roger jo

 

Ventus skrev for 11 timer siden:

 

 

Det blir jo bare tull; hvis en har brukt offentlige midler på å opprette - så må noen ha tenkt på vedlikehold også.
Og da gjelder det å ha størst mulig nedslagsfelt og utnyttelse - så en betalingsløsning som er så enkel og universell som mulig.

 

Noen få tastetrykk og  betale i nettbank og vimpelen kommer i posten,  kan det bli lettere. 

 

Det kom sponsormidler på bordet så OF kunne legge ut bøyer, men OF ville ikke bruke offentlige midler på vedlikehold derfor ble den Svenske SXK modellen valgt. 

Hvorfor fungerer den i Sverige?

 

De Røde KNBF bøyene som ble lagt ut med Gjensidige midler, ble Blå rundt Bergen da BOF tok på seg jobben av utlegging og vedlikehold. og en bedre bøyetype med toppfortøyning etter min mening.( har studert bøyer i 4 land) sitat BOF.

""Utplassering av fortøyningsbøyer er et samarbeidsprosjekt mellom Kongelig Norsk Båtforbund (KNBF) og Bergen og Omland Friluftsråd (BOF). Bøyene er et tilbud til alle fritidsbåter opp til 10 tonn. Du kan ligge i bøyen i inntil 1 døgn. KNBF har laget et eget bøyekart som viser plassering av bøyene.""

Rød-bøyene  er det KNBF  v/ lokale KNBF båtforeninger som drifter vedlikeholdet, som koster.

Her burde Friluftsrådene langs kysten tatt over vedlikeholdet, som de har gjort i Bergen.

 

boye_blaa.jpg

 

 

boye_blaa.jpg

KNBF bøye.jpg

Roger jo

Roger jo

 

Ventus skrev for 11 timer siden:

 

 

Det blir jo bare tull; hvis en har brukt offentlige midler på å opprette - så må noen ha tenkt på vedlikehold også.
Og da gjelder det å ha størst mulig nedslagsfelt og utnyttelse - så en betalingsløsning som er så enkel og universell som mulig.

 

Noen få tastetrykk og  betale i nettbank og vimpelen kommer i posten,  kan det bli lettere. 

 

Det kom sponsormidler på bordet så OF kunne legge ut bøyer, men OF ville ikke bruke offentlige midler på vedlikehold derfor ble den Svenske SXK modellen valgt. 

Hvorfor fungerer den i Sverige?

 

De Røde KNBF bøyene som ble lagt ut med Gjensidige midler, ble Blå rundt Bergen da BOF tok på seg jobben av utlegging og vedlikehold. og en bedre bøyetype med toppfortøyning etter min mening.( har studert bøyer i 4 land) sitat BOF.

""Utplassering av fortøyningsbøyer er et samarbeidsprosjekt mellom Kongelig Norsk Båtforbund (KNBF) og Bergen og Omland Friluftsråd (BOF). Bøyene er et tilbud til alle fritidsbåter opp til 10 tonn. Du kan ligge i bøyen i inntil 1 døgn. KNBF har laget et eget bøyekart som viser plassering av bøyene.""

Rød-bøyene  er det KNBF  v/ lokale KNBF båtforeninger som drifter vedlikeholdet, som koster.

Her burde Friluftsrådene langs kysten tatt over vedlikeholdet, som de har gjort i Bergen.

 

boye_blaa.jpg1604825351_KNBFbye.jpg.9e97afc561076096707c05fa7633d85c.jpg

boye_blaa.jpg

KNBF bøye.jpg

Roger jo

Roger jo

Ventus skrev for 11 timer siden:

 

 

Det blir jo bare tull; hvis en har brukt offentlige midler på å opprette - så må noen ha tenkt på vedlikehold også.
Og da gjelder det å ha størst mulig nedslagsfelt og utnyttelse - så en betalingsløsning som er så enkel og universell som mulig.

 

Noen få tastetrykk og  betale i nettbank og vimpelen kommer i posten,  kan det bli lettere. 

 

Det kom sponsormidler på bordet så OF kunne legge ut bøyer, men OF ville ikke bruke offentlige midler på vedlikehold derfor ble den Svenske SXK modellen valgt. 

Hvorfor fungerer den i Sverige?

 

De Røde KNBF bøyene som ble lagt ut med Gjensidige midler, ble Blå rundt Bergen da BOF tok på seg jobben av utlegging og vedlikehold. og en bedre bøyetype med toppfortøyning etter min mening.( har studert bøyer i 4 land) sitat BOF.

""Utplassering av fortøyningsbøyer er et samarbeidsprosjekt mellom Kongelig Norsk Båtforbund (KNBF) og Bergen og Omland Friluftsråd (BOF). Bøyene er et tilbud til alle fritidsbåter opp til 10 tonn. Du kan ligge i bøyen i inntil 1 døgn. KNBF har laget et eget bøyekart som viser plassering av bøyene.""

Rød-bøyene  er det KNBF  v/ lokale KNBF båtforeninger som drifter vedlikeholdet, som koster.

Her burde Friluftsrådene langs kysten tatt over vedlikeholdet, som de har gjort i Bergen.

 

boye_blaa.jpg

Roger jo

Roger jo

Ventus skrev for 11 timer siden:

 

 

Det blir jo bare tull; hvis en har brukt offentlige midler på å opprette - så må noen ha tenkt på vedlikehold også.
Og da gjelder det å ha størst mulig nedslagsfelt og utnyttelse - så en betalingsløsning som er så enkel og universell som mulig.

 

Noen få tastetrykk og  betale i nettbank og vimpelen kommer i posten,  kan det bli lettere. 

 

Det kom sponsormidler på bordet så OF kunne legge ut bøyer, men OF ville ikke bruke offentlige midler på vedlikehold derfor ble den Svenske SXK modellen valgt. 

Hvorfor fungerer den i Sverige?

 

De Røde KNBF bøyene som ble lagt ut med Gjensidige midler, ble Blå rundt Bergen da BOF tok på seg jobben av utlegging og vedlikehold. og en bedre bøyetype med toppfortøyning etter min mening.( har studert bøyer i 4 land) sitat BOF.

""Utplassering av fortøyningsbøyer er et samarbeidsprosjekt mellom Kongelig Norsk Båtforbund (KNBF) og Bergen og Omland Friluftsråd (BOF). Bøyene er et tilbud til alle fritidsbåter opp til 10 tonn. Du kan ligge i bøyen i inntil 1 døgn. KNBF har laget et eget bøyekart som viser plassering av bøyene.""

Rød-bøyene  er det KNBF  v/ lokale KNBF båtforeninger som drifter vedlikeholdet, som koster.

Her burde Friluftsrådene langs kysten tatt over vedlikeholdet, som de har gjort i Bergen.

 

 

Roger jo

Roger jo

Ventus skrev for 10 timer siden:

 

 

Det blir jo bare tull; hvis en har brukt offentlige midler på å opprette - så må noen ha tenkt på vedlikehold også.
Og da gjelder det å ha størst mulig nedslagsfelt og utnyttelse - så en betalingsløsning som er så enkel og universell som mulig.

 

Noen få tastetrykk og  betale i nettbank og vimpelen kommer i posten,  kan det bli lettere. 

 

Det kom sponsormidler på bordet så OF kunne legge ut bøyer, men OF ville ikke bruke offentlige midler på vedlikehold derfor ble den Svenske SXK modellen valgt. 

Hvorfor fungerer den i Sverige?

 

De Røde KNBF bøyene som ble lagt ut med Gjensidige midler, ble Blå rundt Bergen da BOF tok på seg jobben av utlegging og vedlikehold. og en bedre bøyetype med toppfortøyning etter min mening.( har studert bøyer i 4 land) sitat.

""Utplassering av fortøyningsbøyer er et samarbeidsprosjekt mellom Kongelig Norsk Båtforbund (KNBF) og Bergen og Omland Friluftsråd (BOF). Bøyene er et tilbud til alle fritidsbåter opp til 10 tonn. Du kan ligge i bøyen i inntil 1 døgn. KNBF har laget et eget bøyekart som viser plassering av bøyene.""

Rød-bøyene  er det KNBF  v/ lokale KNBF båtforeninger som drifter vedlikeholdet, som koster.

Her burde Friluftsrådene langs kysten tatt over vedlikeholdet, som de har gjort i Bergen.

 

 



×
×
  • Create New...