Treskallen Svart 4.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2013 Flertallet av fiskefartøyene med dieselbrennere har som regel dagtank som fylles av retur, har også vært borti en del med pumpe fra hovedtank opptil dagtank som går både til hovedmotor og brenner. Mener å tro at Pyro etc anbefalte dagtank Sitér dette innlegget Alle gode ting er tre Link to post
grawis Svart 5.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Takk for innspill! Noen som kjenner til noe sted man kan få skreddersydd tanken slik som skissa viser, sånn at jeg får utnytta volumet best mulig? Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Hei Me har Dickinson Newport. Dagtanken står i eit stuerom akter. Det er alltid risiko for litt søl når eg fyller dagtanken, men då bli i alle høve ikkje sølet inne i båten. Dagtanken er ein påhengstank kjøpt på CO. Med hurtigkopling kan du ta tanken ut og fylla den på kaien/bensinstasjonen/o.s.b. Dersom du har plass, og fall, ombord er dette er rimelegare og enklare løysing. Du slepp òg problem med lekkasjar frå dekksgjennomføringa og/eller luftinga. Det er ikkje naudsynt med direkte fall. Slangen kan gå ned og opp att. Det skadar ikkje å ha eit filter på slangen. Me brukar parafin på omnen, men har ikkje kalibrert den om. Bør eg gjera det? Korleis gjer ein det eventuelt? Ask Sitér dette innlegget Link to post
spk Svart 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Hei Me har Dickinson Newport. Dagtanken står i eit stuerom akter. Det er alltid risiko for litt søl når eg fyller dagtanken, men då bli i alle høve ikkje sølet inne i båten. Dagtanken er ein påhengstank kjøpt på CO. Med hurtigkopling kan du ta tanken ut og fylla den på kaien/bensinstasjonen/o.s.b. Dersom du har plass, og fall, ombord er dette er rimelegare og enklare løysing. Du slepp òg problem med lekkasjar frå dekksgjennomføringa og/eller luftinga. Det er ikkje naudsynt med direkte fall. Slangen kan gå ned og opp att. Det skadar ikkje å ha eit filter på slangen. Me brukar parafin på omnen, men har ikkje kalibrert den om. Bør eg gjera det? Korleis gjer ein det eventuelt? Ask Du kan lesa om kalibrering av regulator i bruksanvisninga som kom med omnen, eller finna den på Dickonson sine nettsider. Det går også fint å ringa til fabrikken i Canada. Hyggelege folk. Det er Maritim i Arendal som er norsk importør, dei kan sikkert også litt om dette. Eg har og lagt slangen fra bakre stuerom og fram til kartbordet, litt opp og ned saman med ledningane i Bavariaen. Eg brukte vanleg drivstoffslange som eg drog gjennom fleksibelt trekkerøyr for el-kabel som sikring mot mekanisk slitasje. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.