sjøvant Startet 21.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 21.Januar.2013 Vet noen hvem som syr båtputer i Bergen til en fornuftig pris? Sitér dette innlegget Link to post
frolar Svart 21.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2013 Hør med fritidsøm i sandviken veldi hyggeli dame Sitér dette innlegget Link to post
sjøvant Svart 21.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2013 Kan vel bare tilføye uten å nevne navn at jeg har sendt email med forespørsel med bilder til flere som syr båtputer i bergensområde uten å fått noe svar tilbake så det virker som det er endel useriøse aktører på det markedet men takker for tipset skal kontakte henne Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 21.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2013 Har fått sydd puter hos Zorba i Åsane og vært godt fornøyd. Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
KARILLA Svart 21.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2013 http://www.skisma.no/ skal få laget overmadrasser hos de så fort isen går, og jeg kan komme dit med båt. Prisene var også grei. Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
MR Swe Svart 21.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2013 og prisen hva?? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 21.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2013 Skisma er OK. De har alle mine ute-puter til fornyelse nå. Greie folk. De har visst alt av puteproduksjon for Viknes. Anbefales. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
KARILLA Svart 21.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2013 Ca 5000 kr for overmadrass til hovedseng og stikkkøye. Hovedseng med skredd, slik at den følger skottet. Ganske nøyaktig halv pris av hva forhander ville ha. Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
sjøvant Svart 21.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2013 Takk for tipset HAIK de har jeg ikke hørt om men kan være verdt å kontakte da Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 21.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2013 Du kan også sjekke http://grovs.no/ Har kun gode erfaringer her når det gjelder kvalitet og pris. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
sjøvant Svart 21.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2013 Askøy Grovsøm har jeg snakket med idag og hun som driver det sa til meg at hun har trappet ned og ikke syr båtputer lengre Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 21.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2013 Det er litt leit da hun var meget flink Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Fanafjord Svart 22.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2013 Spurte Skisma om pris i fjor men synes de var nokså kostbart. Endte med å ta av trekkene (som var bare falmet men ikke ødelagt) og farget de med "mulitfiber farge". Ble veldig bra resultat. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
sjøvant Svart 22.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2013 Tror ikke det blir Skisma på meg heller,sendte de email med forespørsel om pris med bilder de klarte aldri å svare tilbake og da jeg ringte de klarte de heller ikke gi meg noe cirka pris på båtputene som jeg sendte bilder av.. Sitér dette innlegget Link to post
Frittalande Svart 22.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2013 Litt av grunnen til at det er tildels vanskelig å få eit "skikkeleg" svar er at det ofte er "odde" former på putene - mykje som ikkje kan takast "høgde for" i forsiktige prisestimat. I tillegg, så kjem sjølvsagt uvissa om kva stoff som kan brukast. td. då eg skulle få trekt om sofaen min såg eg på m-a-n-g-e stoffprøvar, og prisane varierar mykje (Les: 50-2500 kr/lm, "normalen"/snittet ligg på ca 650kr/lm). -- men her er det kun saumen du er ute etter? eller "alt inklusive"? Sitér dette innlegget Evrybody can be tough.... .........in a distance..! -FDU2- Link to post
Nemo Svart 22.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2013 Elin Ekren har gjort en svært god jobb med å trekke om puter i båten. Prisen har vert grei og arbeidet svært bra. Du får sikkert ikke pris på telefopnen. Men tar du bryet med å stikke ut med det som skal trekkes, får du prisen du må betale. Holder til på Ekren, Sotra. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 22.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2013 Zorba i Åsane kan anbefales Sitér dette innlegget Link to post
2556cb Svart 22.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Januar.2013 Har brukt Skisma rett før jul, rimelig og de henter og bringer. Meget fornøyd. Sammenlignet selvfølgelig pris med Zorba og Fritidssøm i Sandviken pluss en til som jeg ikke husker navnet på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.