FrodeFH Startet 22.Januar.2013 Del på Facebook Startet 22.Januar.2013 Jeg vurderer å kjøpe meg en yanmar 8LV-370 med tilhørende drev. Er det noen av dere som kan anbefale en forhandler i Norge eller utland som kan være litt rimeligere. Bor i stavanger , men har ikke problemer med å kjøre et stykke for å spare noen lapper. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 22.Januar.2013 Del på Facebook Svart 22.Januar.2013 Forsøk Maritronic i Kristiansand. Sitér dette innlegget Link to post
FrodeFH Svart 22.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Januar.2013 skal sende en mail å høre , takk skal du ha :) Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 22.Januar.2013 Del på Facebook Svart 22.Januar.2013 En drømmemotor for min del ;-) Hvilken båt skal du ha den i da ? Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Marida Svart 23.Januar.2013 Del på Facebook Svart 23.Januar.2013 Muligens en Scand 9200 Sitér dette innlegget Link to post
FrodeFH Svart 23.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Januar.2013 Har en dynamic 9200 for hånd , så sjekker nå om jeg får regnestykket til å gå opp :) drøyt dyrt med nesten en halv mill for en motor :( Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 24.Januar.2013 Del på Facebook Svart 24.Januar.2013 (redigert) Ja det blir dyrt da staten stikker av med kr 73.000 bare i hk-avgift. Meningsløst mener iallefall Frp. Lurer på om samme knep kan brukes på yanmar 320 som de fleste andre moderne motorer, altså en liten omprogrammering fikser mere hk. Men det er jo alltids et garantispm. og lenge å vente til reklamasjonstiden er ute. Får nøye seg med å se på bilder inntil videre ;-) Redigert 24.Januar.2013 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
FrodeFH Svart 24.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2013 Flott motor , det er i hvert fall sikkert.. Tror dere ikke den er bedre i en dynamic 9200 enn f.eks d6-400? som veier betydelig mer ? Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 24.Januar.2013 Del på Facebook Svart 24.Januar.2013 (redigert) Jo definitivt. D6 er tyngre, lengre?, sterkere, og ikke minst dyrere. 8LV burde vel være sterk nok iallefall Dynamic 9200 er ingen tung båt ifølge dagens spec, og den greier 42 knop med D6-350 så det gjør den nok også med 8LV 370 iallefall. Fartsområde 33-45 knop... http://www.scand.no/bat.php?id=3 Redigert 24.Januar.2013 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Teerex Svart 22.April.2013 Del på Facebook Svart 22.April.2013 noe nytt å melde ? Her er litt 8LV motorsnacks.. og en meget spesiell båt Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.