Joakim Vindenes Startet 23.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 23.Januar.2013 Jeg har en albin vega 27 fots seilbåt - hvor masten knakk. Jeg har fått høre at det er ulike master som kan brukes, dersom jeg finner noen separat til salgs på finn.Kan hvilken som helst brukes bare høyden er lik? Håper på svar. Tusen takk. Sitér dette innlegget Link to post
mah Svart 23.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2013 Har en mast liggende, den har stått på en Viksund Columbi 27 Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 23.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2013 Leste headingen feil...Tenkte på "Master and comander" og "Grandmaster Flash" Sitér dette innlegget Link to post
znick Svart 24.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2013 Det er noen ting du må tenke på i tillegg til høyden. Det har med posisjonen til røstjernene å gjøre. Det må være en mastetopp-rigg og ikke en brøkdelserigg. Den skal ha salingsshorn som står vinkelrett på masten, altså skal de ikke skrå bakover. Masten skal ha to undervant på hver side. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.