Mastiff Startet 25.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 25.Januar.2013 Etter diverse fram og tilbake bestemte jeg meg til slutt for å gå for en standard bilspiller (nye Pioneer DEH-X8500DAB) til skjærgårdsjeepen. Får gjøre et forsøk til og se om den irrer, som to spillere gjorde i den forrige båten. Kanskje det går bedre her... Men hva er den beste sprutboksen til sånt? Den forrige min var en Sony, og den ble skikkelig stygg etter et par år (med fint sprekkmønster i pleksiglasset). Noen gode tips? Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 25.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2013 (redigert) Maritim fører to utgaver fra Jensen. En standard sak til 189,- og en heldekkende sak til 629,- Hvilken man velger kommer vel litt an på hvordan stereo'en er montert, og hvor åpent det er i bakkant osv. Redigert 25.Januar.2013 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mastiff Svart 25.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2013 (redigert) Har du erfaring med noen av dem? Jeg har sett dem, men har ikke snakket med noen som har testet dem over tid.Det blir nok snakk om noe som ligner mer på den øverste, for jeg tror spilleren skal stå med mesteparten inni et stuerom inni førerplassen. Redigert 25.Januar.2013 av Mastiff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.