All In Startet 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 26.Januar.2013 Kikker fortsatt etter en god trawler, og ser at denne kom ut pånytt. Den har ligget ute lenge, men vet ikke om Aker Yachs har hatt den hos seg hele tiden den har ligget til salgs. Noen som kjenner båten eller vet hvem som eier den? I forhold til tilstand, muligheter for pris etc. Kanskje bedre å gå rett på eier enn via fordyrende mellomledd. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=35657702 Sitér dette innlegget Link to post
sunnmøre Svart 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 2 motorar, kvar på 185 hk, maksfart 13 knop - er ikkje det lite? Elles ser båten bra ut, med for dyr. Må nok ned ein del slik marknaden er no. Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 26.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 ang fart er vel dette 9-10 knops båt uansett. Men fint å kunne presse opp litt i sjø. Men den er nok alt for dyr. Men direktedialog med eier vil jo kunne avdekke litt. Sitér dette innlegget Link to post
Antilia Svart 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 Send en IM til Astor, Han har maken og kan helt sikkert gi deg noen tips. http://grandbanksclubscandinavia.wordpress.com Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
Astor Svart 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 En staslig båt som trolig eier har litt å gå ned på. Har snakket med folk som har vært å sett på den. Den har noen punkterte vinduer som må skiftes. Ellers noe kosmetisk som bare er morsomt å stelle med. 185 hk er passe motorkraft. Jeg har 2x200 og har massesvis med hester. Skulle gjerne tittet på den. Men å bytte ut Astor kommer ikke på tale. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
egilwh Svart 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 Jeg blir oppgitt over en "profesjonell" selger/megler som ikke engang klarer å legge ut ordentlige bilder... Sitér dette innlegget -----------------------------------------------------------------------------------Engelsk bil og trebåt..... sertifisert utilregnelig!Fritidsklubb for voksne gubber - http://blogg.cdd.no - aka Gubbeklubben - Wiksten Trebåtklubb: http://wikstenklubben.no----------------------------------------------------------------------------------- Link to post
Astor Svart 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 (redigert) Det som er tragisk er at annonsen lovet prøvetur, men den har ligget trygt på land i lang tid. Eieren har vissnok kjøpt hytte... Annonsen er endret nå. Enig det med bildene. Må ha forstørrelsesglass. Redigert 26.Januar.2013 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
sunnmøre Svart 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 Har du rekna ut dieselforbruket ditt under ulike turtal, Astor? Sitér dette innlegget Link to post
milli Svart 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 Kikket på den tidligere, men slo den fra meg. Så ut som det var veldig lenge siden noen i det hele tatt hadde vært nede i motorrommet. Etter min mening var den sliten, med tydelig mangel på vedlikehold. Når jeg vurderer en båt, så er jeg av den oppfatning at dersom det " ikke ser ut " under dørken så kjøper jeg ikke båten. Den må mye ned i pris. Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 Kjenner godt til den megleren. Har pleier å være veldig åpen for bud selv om de er lave. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Sigurd Svart 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 2 motorar, kvar på 185 hk, maksfart 13 knop - er ikkje det lite? ............... Høres ganske korrekt ut for meg. Han er vel en av få som ikke ljuger på farta i en annonse tenker jeg. Jeg gjør absolutt max 13 med 300 Hk single installasjon. Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 26.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 Kikket på den tidligere, men slo den fra meg. Så ut som det var veldig lenge siden noen i det hele tatt hadde vært nede i motorrommet. Etter min mening var den sliten, med tydelig mangel på vedlikehold. Når jeg vurderer en båt, så er jeg av den oppfatning at dersom det " ikke ser ut " under dørken så kjøper jeg ikke båten. Den må mye ned i pris.hva er rett pris her da? Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2013 (redigert) Har du rekna ut dieselforbruket ditt under ulike turtal, Astor? Nei, det har jeg ikke. Men havner rundt 13 - 15 liter i timen når jeg fyller. Mest fart under 9.5 mil, men det hender jeg går på når det sjøer for å stabilisere båten. Som oftest 7-9 mils fart og rundt 2000 omdr/min. For begge motorer. Går sjelden på en motor. hva er rett pris her da? Uten å ha sett båten vil jeg tro 1.1 mil. Redigert 26.Januar.2013 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.