thomas73 Startet 28.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 28.Januar.2013 Heihei:-) Det var en av dere som skal ta ned presseningen for at Per O. Mejer skal få ta mål til ny kalesje i mars. I Holmestrand....! Hvem av dere her på BP er det? PS: Det er her det skjer og spørsmålene får svar;-) Mvh Thomas:-) Sitér dette innlegget Link to post
Banarne Svart 28.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2013 Sto vel i denne tråden : https://baatplassen.no/i/topic/96793-tresfjord-28-hvem-kan-levere-westfjord-28-utgaven-mindre-skr/ Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
thomas73 Svart 28.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2013 Jaggu mæ;-) Det er det jeg sa. Her får vi svar!!!! :-) Takk takk! Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 28.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2013 (redigert) Dobbel! Redigert 28.Januar.2013 av thomas73 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.