rodfre Startet 29.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2013 Hei! Noen som kjenner til om det er mulig å få kjøpt teakfiner i Molde/Ålesunds- området? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 30.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2013 Jeg vet ikke om noen bestemt plass, men si gjerne ifra om om du finner noen. Du kan jo alltids dra innom de store trevarehandlerne og spørre om de har. Har de ikke, så vet de sikkert om noen som har. Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 30.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2013 Du kan ev. forhøre deg hos Båthuset i Breivika, Ålesund (samme lokaler som Solberg Motorsport). Jeg vet at de tidligere har lagerført et bra utvalg av teakplater i ulike tjukkelser til bruk i båt, men om de også har finér vet jeg ikke, - men kanskje de kan gi tips / skaffe? Sitér dette innlegget Link to post
rodfre Svart 30.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2013 Da skal jeg sjekke det. Skal gi beskjed om jeg finner noen som selger dette i området. Sitér dette innlegget Link to post
rodfre Svart 30.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2013 Båthuset i Breivika hadde teakfiner:) Venter på svar fra bfbutikken. Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 30.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2013 Ellers finnes det et firma som heter Skandinavisk Treimport AS på Åndalsnes. Har handlet en god del mahogny der i hvert fall, om de har teak vet jeg ikke.... Sitér dette innlegget Link to post
pergrip Svart 30.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2013 Du har også stavik trevare as i harøysundet ved bud.www.stavik.no Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 30.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2013 Ellers finnes det et firma som heter Skandinavisk Treimport AS på Åndalsnes. Har handlet en god del mahogny der i hvert fall, om de har teak vet jeg ikke.... Har også handlet der tidligere, men de selger ikke til privatpersoner lenger Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
rodfre Svart 30.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2013 Stavik Trevare ja! Nesten utrolig at jeg ikke tenkte på det!;) Takker og bukker! Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 1.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2013 Har også handlet der tidligere, men de selger ikke til privatpersoner lenger -"helst ikke" nei ....., men det går an å få det til gjennom et byggevarefirma, f.eks Maxbo. (Det var det jeg gjorde..) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.