Sonata 7 Startet 21.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 21.Februar.2005 Hei!! Har kjøpt meg en sonata 7 seilbåt. Ønsker alt av informasjon.... MVH Daniel Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 21.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2005 Hei!! Har kjøpt meg en sonata 7 seilbåt. Ønsker alt av informasjon.... MVH Daniel <{POST_SNAPBACK}> Denne minitonneren druknet vel litt mellom alle Maxiene og Aloene når den kom. Fin båt bygget av Hunter Boats i England. Står litt om den på sailguide.com. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Sonata 7 Svart 25.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2005 Tar opp denne tråden igjne ettersom jeg lurer på et par ting noen kunne svart meg på.... Har noen her på forumet hatt/har eller har vært ombord i en? Jeg leiter etter en del papirer om bla regelene for båtenklassen, har et papir igjen, men det hadde vært greit med hele. Ettersom jeg skal tilpasse forskjellige tau til rigg og rekkestøtter ++ Lurer også på om noen vet om det er noen fler sonata 7 i norge, har sett en i drammen, men har ikke lyktes med å få kontakt med eier. Har kontaktet imoprtør uten hell, veit at det er ca 10 stykker i sverige, har også en test om båten.. takker for alt av info Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.