Four Startet 31.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 31.Januar.2013 Hei. Jeg har tenkt å kjøpe en båt, i prisklassen 30-70.000 kr. Kommer ann på hva man får, jeg regner med 60 inkludert motor. Jeg er på leting etter en båt med typ 70hk+. Jeg tenkte først på en Wesling, men jeg tenker at jeg har lyst å kjøpe en bittegranne større og mere solid skrog. Jeg hadde håpet på at noen kunne anbefale båttyper, helst ikke eldre enn 1985-1990. Takker for svar! Kommentar fra moderator: tittel endret, var 'Skal kjøpe båt. Prisklasse?' Sitér dette innlegget Link to post
Banarne Svart 31.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2013 Jeg har en sånn som jaktjolle, god båt som tåler juling, og høyt fribord hvis du skal ha med barn. http://m.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=39351355&q=scand+550 Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
ivar Svart 1.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2013 kanskje lettere å komme med tips hvis du gir mer info om tiltenkt bruk, ønsket fart osv. Vil du f.eks ha skjærgårdsjeep, bowrider, dekk/vindskjerm osv? Weslingen har solid skrog den, men akterspeilene kan som beskrevet i den forrige tråden din være et svakt punkt dersom båten har vært kjørt med større motorer enn tiltenkt. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
zimsen Svart 1.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2013 Kommer jo ann på bruken det , men selv syntes jeg at Rana og Hansvik har gode båter som også tåler litt sjø! de har også båter med HT om det er ønskelig! Sitér dette innlegget Born to fish - Forced to work! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.