Jump to content

Erfaringer med Aquador 25 C?

Drømmende

Recommended Posts

Jeg har ejet en 23 HT (lillesøsteren til den du linker til) i tre år. Jeg var meget tilfreds med både byggekvalitet og især sejlegenskaber. Båden virker godt bygget og den blev næsten ikke slidt på de tre år. Det er meget populære både i Sverige, hvor man ser mange af dem. Det er jo mest en daycruiser, men vi var dog afsted to personer i 10 dage til Bohuslän i vores.

Eneste forbehold er så prisen, hvor man godt kan få en del større både for samme pris i dag.

Jeg har hatt båtplass ved siden av en 25 i et par år og har tittet mye på den. Likte den godt før jeg fikk den som nabo også. Genial løsning, utrolig stilig for å være Walk Around ! Jeg hadde nok ikke valgt den selv i dag, og om jeg kan ytre hvorfor, så synes jeg følgende: Den er for kostbar i konkurransen. Den er for "steril" ute under hardtop, som i, mye hvit gelcoat overalt. Så er det drev, noe som ikke passer for meg, men kan være bra for andre. Jeg ser på båten som den optimale hytte-båten, om man har det, men det er ikke feriebåt, synes jeg.. i mine øyne, ikke en båt man blir gammel med..:-) kort vei opp til mere komfort.

Men, definitivt en genial båt som ser svært bra ut !

Redigert av Worry II (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...