Inter 9000 Svart 21.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2013 Har hørt at varmerene har bare godt av å gå på fult. hehe :-) Vi satser på at dette klaffer. Noen andre i området som har tenkt seg på sjøen.?? Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Sea Major Svart 21.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2013 Ja, har i grunnen tenkt det , nå har jeg akkurat vært å måka vekk snøen (forhåpentligvis for siste gang i år). Vi har ikke helt bestemt destinasjonen, men det blir vel litt rundt omkring, med utgangspunkt i kristiansand. Det blir nok ikke noe overnattingstur før tidligst Onsdag, men satser på en luftetur i helga, hvis vinden roer seg. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 21.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2013 Ser at Wilhelm Krags hus "Havbukten" i Ny- Hellesund står i full fyr torsdag ettermiddag. Tragisk. Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 21.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2013 Ja. så det. ikke noe greit i det hele tatt. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Inter 9000 Svart 24.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2013 (redigert) Er det noen som har vært utpå noe? Er det observert noen båter i Olvsundet? Interen styre inn i Olavsundet på torsdag hvis alt går etter planen.. Redigert 24.Mars.2013 av Inter 9000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
andlin Svart 24.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2013 lørdag var det ikke mange båter å se, men i dag var mange innom. passer med vinden som er nå, lunt og godt. overnattingsbåter kommer nok ikke før til torsdag..... men det er ikke badevann... +1 grad i sjøen. god påske til alle båtfolk! Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 24.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2013 Såpass. Takker for info.. Skal si du har vært utpå. Godt noen er kommet igang. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Sea Major Svart 24.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2013 Jeg var en av de som var innom å kikka der i dag Alldeles nydelig dag, og fint sted! Kommer absolutt tilbake dit! Sitér dette innlegget Link to post
Sea Major Svart 24.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2013 Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 25.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2013 For et utrolig flott bilde. Der er jo ikke akkurat kamp om plassene forløpig. Mulig vi sees på Torsdag da? Vindretningen ser jo ut for å være den samme utigjennom. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Sea Major Svart 26.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 26.Mars.2013 Vi får se hvor vi ender opp. For tiden er vi i Arendal, men går sikkert nedover mot helga :-) Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 28.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2013 Da ligger vi 3 BP Medlemmer i Olavsundet. En utrolig flott dag. Masse sol ingen vind.. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Sea Major Svart 28.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2013 Da er vi på vei mot olavssundet! :-) Sitér dette innlegget Link to post
Inter 9000 Svart 28.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2013 så gøy. Når regner dere med ankomst? Ikveld? Knall det. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Inter 9000 Svart 30.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2013 Da har vi hatt 2 utrolig fine døgn i olavsundet. Trefft mange hyggelig folk. Takk for laget alle sammen. Sees til neste år. Dette er jo tradisjon.. Ps: Påsken er litt seinere da, hehe.. Sitér dette innlegget Mvh Richard Gleder meg til våren..... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.