Kråvik Startet 4.Februar.2013 Del på Facebook Startet 4.Februar.2013 Hei.Jeg har en kalesje hvor glidelåsen er ødelagt, plastvinduet er hull i og det er en del blåmann i den. Å få laget en ny er en ganske stor utgift, er det noen som vet om noen steder i Bergensområdet hvor jeg kan få den reparert? Eivind Sitér dette innlegget Link to post
znick Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Det er sikkert flere, men jeg har benyttet Seilmaker Iversen og Zorba i Åsane. Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Anbefaler Zorba. Ekstremt god service der ute.... Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Hauge Produkter på Nesttun. Har gode erfaringer med de; både når det gjelder å levere ny kalesje og fikse eldre. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
jabra Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 (redigert) Utover de overnevnte:Fana Seilmaker - Grimstadnesset, kan varmt anbefales.Fritidssøm - Sandviksboder, Grete fikser det meste. Blåmann? Jeg regner med at du snakker om jordslag. Dette kan du utbedre med jordslagfjerner og en god kallesjerens med etterfølgende impregnering. Redigert 4.Februar.2013 av jabra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kråvik Svart 5.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Februar.2013 Takk for nyttig informasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Kråvik Svart 11.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2014 Jeg har nå flyttet til Ålgård og har båten i Egersund. Skulle fikset en glidelås i kalesjen. Er det noen som fikser slikt i Egersund? Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 11.August.2014 Del på Facebook Svart 11.August.2014 Grete (Fritidssøm) er et unikum og kan anbefales på det sterkeste. Sitér dette innlegget Link to post
Kråvik Svart 11.August.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2014 Grete er utrolig flink, men hun jobber fra Bergen, og jeg trenger noen i Egersund. :-) Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 11.August.2014 Del på Facebook Svart 11.August.2014 hehe leste ikke siste posten din :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.