FlyndreFredrik Startet 4.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 4.Februar.2013 (redigert) Hei Vi er en fridykkerklubb som har overtatt en båt, men skulle gjerne visst litt mer om den. Noen som drar kjensel på denne? Ute etter merke og kanskje årstall, Har ikke funnet noe på den. Skal se om jeg kan legge til et bilde eller to til ved anledning. Redigert 4.Februar.2013 av FlyndreFredrik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 4.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2013 Trio II kanskje? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 4.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2013 Bedre bilde takk :-) En Herwa? Sitér dette innlegget Link to post
FlyndreFredrik Svart 4.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2013 (redigert) Hei igjen Vet ikke om dette bildet hjelper noe: Eller må man ha innsikt oppi. Foran ved ruten er det to "kammer" og midten stikker noe akterut og er støttet med en stang til dørken. Redigert 4.Februar.2013 av FlyndreFredrik (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 4.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2013 gromt design på baugen på den hvertfall;) hehe Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
FlyndreFredrik Svart 4.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2013 Da fant jeg faktisk båten og merket i en salgsannonse. Sharken vår er et Troll fra 1978 og 17 fot, om selger av denne båten vet mer enn meg da: http://bat.autodb.no/autodb/search.wa2?_cmd=results&AdItemId=1348230&SimilarAdItemId=1348230#img7983710 Sitér dette innlegget Link to post
FlyndreFredrik Svart 5.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Etter ytterligere søk og kontakt med Småbåtregisteret tror jeg at jeg kan konkludere med at selger i linken over tok feil og M/S Bastard hadde helt rett. Trio II ser ut til å være korrekt. Sitér dette innlegget Link to post
G-sabb Svart 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 Stilig båt dette... Sitér dette innlegget Link to post
Tallisman Svart 6.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2013 Båten er en Rana bygget av Ranaplast Sitér dette innlegget Link to post
FlyndreFredrik Svart 8.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2013 Da har jeg vært i dialog med hun som i sin tid utviklet båten. Hun konstanterte at dette var en Trio II, men ikke av de første typene som ble utviklet av Libo-Plast. Båten var skal, etter det vi ble fortalt, være produsert av Nor-Dan Båtbyggeri på Evje. Sitér dette innlegget Link to post
Ihlen Svart 28.Juni.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2013 (redigert) Heisann, fikk en helt lik båt. Stemmer at det er Trio 2. Har et spm til deg (ell noen andre): Peiling på ca vekt på båten? Redigert 28.Juni.2013 av Ihlen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.