All In Startet 4.Februar.2013 Del på Facebook Startet 4.Februar.2013 Etter mange runder med båtmegler i Skottland, ble vi til slutt enige. Jeg har signert kontrakt og betalt 10% forskudd. Så skal en survey/takstmann ombord for en grundig sjekk. Er alt ok, er jeg lykkelig eier av trawler. Skal få lagt opp bilde av båten. Sitér dette innlegget Link to post
Key Freak Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Gratulerer så meget! Trawler står langt oppe på min liste også en gang i fremtiden. Håper du finner en bra løsning for hjemtransporten. Sitér dette innlegget Medlem av: Øvre Bragernes Motorbåtforening - KNBF - RS - Holmestrand Båtforening Link to post
pipp Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Gratulerer med drømmebåten min :-) Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 4.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 det var min drømmebåt også. Var to timer for sent ut sist vår. Da gikk den foran nesa mi. Så nå er det bare å få solgt unna gamlebåten;-) Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Gratulerer! Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Bergen Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Gratulerer så mye. Fant annonsen, men kun et bilde av båten. Har du noen fra innsiden også? Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 grattis med herlig båt. Så det lå en på finn.no som jeg har lagret, men den er 41 fot. Er de ganske like? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Gratulerer så mye med stor og romslig båt :) Hold oss oppdatert på transporten hjem, og husk bilder av skuta :) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Astor Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Hyggelig. Gratulerer! Håper vi ser deg i trawlerklubben etter hvert. Treff i Horten helga før pinsen. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
All In Svart 4.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 grattis med herlig båt. Så det lå en på finn.no som jeg har lagret, men den er 41 fot. Er de ganske like? den på finn er mye nyere, og har en enorm utnyttelse på hemsen. Ellers mye av det samme løsninger. Bare Google Mainship 390, og du får opp masse bilder. Jeg må bare skjønne hvordan jeg får lastet opp bilder fra IPad, så kommer det... Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Gratulerer med ny skute Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 (redigert) Gratulerer ! Gleder meg til å se den ! Men hva i all verden skal den hete, når den gamle var All In ? All Over ? Redigert 4.Februar.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 4.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 hva med All in to....? Jeg har et planlagt og gjennomtenkt navn. Men avventer til sesongen nærmer seg. Må ta og føle litt på det. Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 All in, again Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 All In Too Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Worry II Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Against All Odds ? :-) Her ramler det på.. Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Alternativene etter all in er vel call eller fold... Check er jo defensivt i poker, så jeg ville valgt det beste man kan sitte med: nutts KK Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Grattis med flott båt :-) "rest in" Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Worry II Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 All Worry ? Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 4.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Kan navnet gå i arv da? Har blitt veldig glad i det navnet. Navnet jeg har tenkt på en stund, er en liten lokal strandbar i Taurodalen på GC. Den heter PioPio, og vekker mange gode minner. Vi får se... Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 4.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 All Worry ?why worry? No worry? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Not Sorry.. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 5.Februar.2013 Del på Facebook Svart 5.Februar.2013 Jeg bytter aldri navn på båt. Alle mine heter Astor. Jeg forsøkte å beholde Grandy som vår het hos forrige eier, men med aktiv VHF bruk ble dette bare tull. Noen ropte Astor og jeg svarte Grandy. Noen ropte Grandy og jeg svarte Astor. Har vært vår lykke å seile under gammelt navn som går i arv fra båt til båt. Vi er glade i vårt båtnavn og godt innarbeidet. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Scand 360 dc Svart 5.Februar.2013 Del på Facebook Svart 5.Februar.2013 Gratulere. Dette blir bra, jeg syns ikke det gjør noe å ha samme navnet selv om båten er en annen. Båten blir jo fort "din/deres" å da er det fint å ha navnet med. Lykke til videre med handelen og frakten hjem til moderlandet. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 5.Februar.2013 Del på Facebook Svart 5.Februar.2013 Grattis ! ny båt er alltid gøy :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.