jørn Startet 4.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 4.Februar.2013 En kompis har en Polar 20 fra1982. Begge skrogskiltene/merkene mangler. Noen som hvet hvor dette kan skaffes? Foruten leverandør/forhandler. Sitér dette innlegget Link to post
Johnderh Svart 12.September.2013 Link til dette innlegget Svart 12.September.2013 Hei hvis du klare å finne ut av det så trenger jeg også til min polar 20 :-) mail kan sendes til jdh@resq.no Sitér dette innlegget Link to post
fredde1972 Svart 12.September.2013 Link til dette innlegget Svart 12.September.2013 Jeg har også undersøkt litt uten å lykkes. Det nærmeste jeg kom var å lage Polar 22 merket som klistremerke som på de nye. Finner du ut av noe så post her i tråden da :) Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 12.September.2013 Link til dette innlegget Svart 12.September.2013 Forsøk en telefon/mail til Bertrand Marcussen , han selger jo nye/restaurerte Polar-snekker i dag, han har vel muligens noen opplysninger om dette. Der finnes jo også Mandal treinnredning, som innredet Polar-snekkene før de flyttet hele produksjonen til Polen. Der driver de fremdeles og restaurerer tidligere båter for kunder. Er jo mulig de har noe liggende. Ellers blir det å spørre og grave litt hos tidligere båtbyggere/produsenter etc. i Arendalsområdet, der hvor stort sett Polar-snekkene har sin opprinnelse. Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 12.September.2013 Link til dette innlegget Svart 12.September.2013 Hei Er disse skrog skiltene klistermerker? larss Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 12.September.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.September.2013 Nei, det er noe bronse eller missinggreier. Sitér dette innlegget Link to post
larss Svart 12.September.2013 Link til dette innlegget Svart 12.September.2013 Ok, Om du har ett bilde av ett tilsvarende skilt kan kanskje en skilt/dekor maker stanse ut ett til deg ? larss Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 12.September.2013 Link til dette innlegget Svart 12.September.2013 Må nok til å mekke noe sjøl. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.