Jump to content

hva slags merke er båten min? (type Miami Vice...)

toylux

Recommended Posts

Stilig båt du har fått deg! Båten ligner veldig på en type som heter Vantage. Den ble etter det jeg kan huske lagd på Nesodden v/Oslo. Mener den bare vare 24 fot, men den likner veldig på din.

<p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55

• 2 uker senere...
  • 10 år senere...
Eika skrev for 7 timer siden:

Gammel tråd, men det er en revenger 26/27, kom også som 29foter. 

Når jeg jobba som båtstøper som 16åring, så kom eieren av formene innom og lurte på om vi kunne støpe noen sånne for han 

Tror kanskje det er en 70 talls Fletcher. 

IMG_5224.jpeg

ivar skrev for 7 timer siden:

er det samme folkene som driver med Revenger RIBene?

Trur de bare deler navn. Her er en annen revenger. Han som hadde formene den gangen, het svein hvis ikke jeg husker helt feil, holdt på mye med båt racing på 80 og 90tallet. Han kom i allefall til oss i 99 med bilder av båtene og lurte på om vi kunne støpe de for han 

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=320191475

Eika skrev 1 time siden:

Trur de bare deler navn. Her er en annen revenger. Han som hadde formene den gangen, het svein hvis ikke jeg husker helt feil, holdt på mye med båt racing på 80 og 90tallet. Han kom i allefall til oss i 99 med bilder av båtene og lurte på om vi kunne støpe de for han 

https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=320191475

Båten som ligger på Finn er en Revenger 25 Volante. Dem ble bygget på 90 tallet.

bilder fra tråd starter mener jeg stemmer med bilder jeg postet av Fletcher Arrowshaft 25 som var i produksjon på 70 tallet om man studerer rails, vindskjerm etc

IMG_5227.jpeg

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...