toylux Startet 4.Februar.2013 Del på Facebook Startet 4.Februar.2013 (redigert) Hei, er ny på forumet her og lurer veldig på hva slag merke båten min er da jeg ikke finer noe type skilt noe sted og det kan se ut som det har vært noe ombygging innvendig i den. den er 27 fot MvH. svein Redigert 4.Februar.2013 av toylux (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 5.Februar.2013 Del på Facebook Svart 5.Februar.2013 Stilig båt du har fått deg! Båten ligner veldig på en type som heter Vantage. Den ble etter det jeg kan huske lagd på Nesodden v/Oslo. Mener den bare vare 24 fot, men den likner veldig på din. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Porsche Svart 5.Februar.2013 Del på Facebook Svart 5.Februar.2013 (redigert) Lik en som ble omtalt her på Båtplassen tidligere. Kanskje er det denne? https://baatplassen.no/i/topic/79357-speedbt-ca-28ft-hvilket-merke-og-modell-se-bilde Redigert 5.Februar.2013 av Porsche (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
toylux Svart 18.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Februar.2013 hehe se der ja, gammel eier har prøvd seg her han og :P men han visste ikke når jeg kjøpte hvertfall, har funnet ett fletcher merke løst i båten men den ligner ikke på noen fletcher jeg har sett. andre forslag? :) Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 9.Desember.2023 Del på Facebook Svart 9.Desember.2023 Gammel tråd, men det er en revenger 26/27, kom også som 29foter. Når jeg jobba som båtstøper som 16åring, så kom eieren av formene innom og lurte på om vi kunne støpe noen sånne for han Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 10.Desember.2023 Del på Facebook Svart 10.Desember.2023 er det samme folkene som driver med Revenger RIBene? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Boatmad Svart 10.Desember.2023 Del på Facebook Svart 10.Desember.2023 Eika skrev for 7 timer siden: Gammel tråd, men det er en revenger 26/27, kom også som 29foter. Når jeg jobba som båtstøper som 16åring, så kom eieren av formene innom og lurte på om vi kunne støpe noen sånne for han Tror kanskje det er en 70 talls Fletcher. Sitér dette innlegget Link to post
Boatmad Svart 10.Desember.2023 Del på Facebook Svart 10.Desember.2023 ivar skrev for 6 timer siden: er det samme folkene som driver med Revenger RIBene? Den ligner noe Revenger som kom noe seinere men tror nok det er en Fletcher produsert 70 tallet. Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 10.Desember.2023 Del på Facebook Svart 10.Desember.2023 ivar skrev for 7 timer siden: er det samme folkene som driver med Revenger RIBene? Trur de bare deler navn. Her er en annen revenger. Han som hadde formene den gangen, het svein hvis ikke jeg husker helt feil, holdt på mye med båt racing på 80 og 90tallet. Han kom i allefall til oss i 99 med bilder av båtene og lurte på om vi kunne støpe de for han https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=320191475 Sitér dette innlegget Link to post
Boatmad Svart 10.Desember.2023 Del på Facebook Svart 10.Desember.2023 Eika skrev 1 time siden: Trur de bare deler navn. Her er en annen revenger. Han som hadde formene den gangen, het svein hvis ikke jeg husker helt feil, holdt på mye med båt racing på 80 og 90tallet. Han kom i allefall til oss i 99 med bilder av båtene og lurte på om vi kunne støpe de for han https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=320191475 Båten som ligger på Finn er en Revenger 25 Volante. Dem ble bygget på 90 tallet. bilder fra tråd starter mener jeg stemmer med bilder jeg postet av Fletcher Arrowshaft 25 som var i produksjon på 70 tallet om man studerer rails, vindskjerm etc Sitér dette innlegget Link to post
Eika Svart 10.Desember.2023 Del på Facebook Svart 10.Desember.2023 Ja når man ser på designet og stripene, er det mer 70talls preg ja. Monza og volante formene er i Norge hvertfall :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.