mah Startet 4.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 4.Februar.2013 altså for-tampen på ca 2 meter, den som skal festes i (modertauet) holder det med halvstikk eller er det en egen "lur" knute til dette? Sitér dette innlegget Link to post
POL Svart 4.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2013 Lag løkker på selve "modertauet" i den avstand du vil ha teinene. Tauet fra teinene fester du til disse løkkene med et dobbelt flaggstikk. Bare halvstikk på tauet vil gjøre at tauet fra teinene kan gli på "modertauet". Sitér dette innlegget Link to post
runem Svart 4.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2013 spleis inn taug der. Sitér dette innlegget Link to post
mah Svart 5.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 en spleis blir letter å dra gjennom blokka, flere forslag noen? Sitér dette innlegget Link to post
Sunmar Svart 6.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2013 Jeg har spleiset inn 2 m tau med en spleiset løkke i motsatt ende. I denne løkka har jeg festet en rustfri øyekrok som jeg klipser inn på en løkke på (krepse)teina når jeg setter. Har ikke testet det i praksis ennå men det bør funke, og det bør være rimelig kjapt å klipse på/av teiner mens man setter/drar. Sitér dette innlegget Link to post
pege Svart 6.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2013 Kanskje denne kan brukes? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.