Gespen Startet 6.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 6.Februar.2013 Tenker jeg ikke skal gå glipp av Sitér dette innlegget Link to post
Helge78 Svart 6.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2013 Hei Har et forslag til deg på Utkant festivalen på skjerjehamn. 25 til 27 Juli. Er riktig nok i Gulen i Sogn og fjordane, men er så nært grensa til Hordaland at den må nevnes Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 6.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2013 Tysnesfest, Bluesfestivalen Skånevik, Stordfest, Kanaldager Kulleseid, Etnemarknaden, Familiedager Fjelberg, Fiskefestival Sæbøvik, Kunst og matfestival Rosendal, og sikkert noen jeg ikke kommer på i farten:-) Sitér dette innlegget Link to post
dacapo Svart 6.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2013 Datoer rover - datoer :) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 6.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2013 http://www.periferifestivalen.no/ 23-24 august Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 6.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2013 Dacapo! Har ikke sjekket datoer, men du finner dem på "google" :-)) Sitér dette innlegget Link to post
Gespen Svart 6.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2013 Takker for svar, jeg har vært på pereferi festivalen 3 år og det siste året var jeg der med båt, gleder meg til neste gang, men er det noe lignende festivaler( tenker at denne er den største). Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 6.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2013 (redigert) I fjor hadde Huglo egen festival, Fabrikken 2012. Usikker på om det blir noe i år, men det kan jeg finne ut i morgen hvis jeg husker det... Redigert 6.Februar.2013 av Seilaren (see edit history) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
JGH Svart 7.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2013 anbefale bluesen i Skånevik. Første helga i juli. Alltid god stemning of hundrevis av båter. Der ska eg iår. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
ashfirelate Svart 7.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2013 HeiHar et forslag til deg på Utkant festivalen på skjerjehamn. 25 til 27 Juli. Er riktig nok i Gulen i Sogn og fjordane, men er så nært grensa til Hordaland at den må nevnes ANBEFALES Sitér dette innlegget Link to post
gasebo Svart 7.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2013 Hardanger Trebåtfestival i Norheimsund, same helga som musikkfestivalen Hardingtonar.Festivalområde i sentrum, Norheimsund gjestehamn og på Hardanger Fartøyvernsenter.Levande handverk, sjørøvartokt, utstilling, brukt og antikk. 14. - 16. juni 2013 http://www.trebaat2.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.