Jump to content

iPad med INav x, kan kartet bli slettet ifm reparasjon?

Tallisman

Recommended Posts

Min IPad har sluttet og virke. Den er totalt død slik att jeg måtte levere den tilbake til Elkjøp for og bli reparert. Jeg er kommet til og tenke på noe etter at jeg leverte Ipaden på rep og det er att jeg hadde ett INav x sjøkart lastet ned. Med min elendige datakunskap så hadde jeg masse plunder med og laste ned dette INav x kartet blant annet så klarte jeg og få sperret 2 kredittkort i forbindelse med dette . Jeg har nå fått Angst for att dette kartet er vekke etter reparasjonen lurer derfor på om det er noen som hvet om det er vanlig att slike ting blir borte etter en reparasjon. I tilfelle dette er borte går det Ann og få dette kartet tilbake uten og gå den vanlige vegen med og kjøpe dette på ny igjen. En annen ting er att hvis min Kone får den minste mistanke om att jeg har planlagt og kjøpe denne appen en gang til så hvet jeg att hun beslaglegger alle kredittkort som befinner seg i mitt hus. Så dette er litt vanskelig .

Guest Avmønstret#

Har aldri synket iPad, men husker med gru synking av iPod..... grøss. Best å holde seg unna.

Men alle kjøp er registrert i iTunes så programmer osv som er kjøpt og betalt er enkle å hente ned igjen. Til tekst, bilder osv er cloud en grei løsning. Men husk at mange jo har mye liggende på FB, og som regel har man også ekstern e-post, så tapet begrenser seg jo noe siden mye av bruken er online.

Men er man oldscool og har musikk, bilder, e-post og alt lagret lokalt så ser jeg et større problem.

Har nå fått Ipaden tilbake fra rep. Og som jeg fryktet så er alt blitt slettet.ved og trykke på AppStore så får jeg en oversikt over alle apper jeg har lastet ned så det er bare og trykke instaler på inavx appen men ved og bruke denne måten så ser det ut for att jeg må kjøpe kartet på ny. Jeg forstår ikke hvordan jeg kan reinstallere kartet på ny. Ser det er en som mener det kan installeres på ny gjennom iTunes men hvordan .noen som har tips?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...