jepp. Startet 8.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2013 Hei. Har en Yanmar LP 315hk som trenger litt repp. Kjenner du/dere noen som kan disse motorene bra og kan sakene sine? ser også etter privat personer som kan gjøre dette. Takk for hjelpen Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 8.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2013 La-sa i Son kan vel disse motorene Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
lgboat Svart 8.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2013 Og La-Sa på Vækerø pluss Drøbak Marineservice. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 8.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2013 Drøbak Marineservice. Her er det nye eiere ifjor. Ikke helt samme som tidligere eier. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
lgboat Svart 8.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2013 Nei, det er vel de som driver innerst i Bestumkilen som overtok i Drøbak. Har ingen erfarining med dem. Noen andre som har? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 8.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2013 La-sa i Son kan vel disse motorene Sent from my iPad using Tapatalk HD Jo da, Johansen i Son er flink han, men han er nok en typisk Volvo-gubbe som tidligere og før han ble pålagt Yanmar-service av moderfirmaet La-Sa så på Yanmar som moringer. Skulle jeg mot formodning trenge hjelp med min Yanmar-motor, tror jeg nok jeg heller hadde kontaktet Fuglevik Båtservice AS i Fuglevik, litt syd for Moss selv om jeg har båten i Son. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bitteliten Svart 8.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2013 LaSa i Son har service og vedlikehold på de to LY Yanmarene som står i RS Sundt. Har ikke hørt annet enn positive tilbakemeldinger fra teknisk ansvarlig for skøyta. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 8.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2013 (redigert) Jo da, jeg har sett RS sine båter der, men de blir stående lenge av en eller annen grunn. Men som sagt, Rolf er en dyktig mekaniker. Men inntrykket av ham når jeg har pratet med ham om Yanmar, er heller negativt. Men de har i hvert fall "originale" olje og dieselfilter i mengder for Yanmar i butikken. Redigert 8.Februar.2013 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bitteliten Svart 8.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2013 (redigert) Mulig de blir stående lenge der når det er større jobber, som feks en som byttet ut to MAN motorer med nye Yanmarer i fjor. Så det er kanskje de du ser da. Skøytene har krav på seg å være operative, og service og reparasjoner gjøres raskt er mitt inntrykk, gjerne bare noen timer ute av drift. Det har vært ei skøyte inne for motorbytte i vinter. Sundt skal inn på totaloverhaling av motorer nå etter at de har passert 5000 timer Jeg har ingen betenkeligheter med å bruke LaSa i Son på mekanisk Yanmar. Fuglevik har jeg ikke tanker om å bruke. Vet om selskaper som bruker de og er fornøyde. Redigert 8.Februar.2013 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 8.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2013 Nei, det er vel de som driver innerst i Bestumkilen som overtok i Drøbak.Har ingen erfarining med dem. Noen andre som har? Ja, det er Korgsrud Marine Service som har overtatt i Drøbak. Jeg har ingen erfaring med dem når det gjelder service eller reparasjoner, men vet at de har drevet med Yanmar i en årrekke. Her er en oversikt over forhandlere: http://www.yanmar.no/?aid=9036926 Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 9.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2013 Jeg har benyttet Krogsrud Marine tidligere til min 6 LPZE og har bare lovord å komme med. Mest seriøse selskapet jeg har hatt med å gjøre i båtbransjen noensinne. KOmmer som avtalt, gjør det de skal, tar initiativ og oppførr seg eksemplarisk på alle måter. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Bitteliten Svart 9.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2013 Har de verkstedsbil eller må man ta båten til dem? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.