glalaks Startet 8.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 8.Februar.2013 Ja nå kommer det et nytt båtinspirert program på tv med Jarle Andhøy på nye eventyr. Sammen med Tangerudbakken boretslag og en del båtliv kan det bli en underholdende båtserie. Premiere på torsdag. Flere som skal følge med på den? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
sgullak Svart 8.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2013 ja utta tvil :) moro å sjå Andhøy på nye eventyr Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2013 Det må bli bra tv Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 8.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Februar.2013 (redigert) Har sett fram til den serien lenge nå ! Jeg synes Andhøy er suveren, tross mye motstand. Jeg startet for noen år tilbake Jarle Andhøy Fanclub på Facebook. Denne gruppen ønsker jeg å gi bort administrasjonsrettighetene på til andre som fremdeles er aktive i den "kanalen", så om noen her kunne tenk seg oppdraget, send meg en IM. Jeg har gitt opp Facebook ! Det beste er noen som kjenner han i tillegg.. Redigert 8.Februar.2013 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
M/B Nordheim Svart 9.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2013 Er litt ambivalent i forhold til "Tangerudkonseptet" reint etisk sett, rett og slett fordi det er så fort å lè av dei . Så lenge vi lèr med dei så er det selfølgeleg ok. Og Jarle A er jau bare super, eksentrisk, går sine egne vegar og er seg sjølv til tusen er topp å fylgje med på. Og sist men ikkje minst han behandlar dei med respekt. Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
ashfirelate Svart 9.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2013 Har veldig sans for Kaptein Jarle Andøy Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 14.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2013 Går nå på TV Norge, for de interesserte :-) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 14.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2013 Fin start på serien, gleder meg til resten Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 14.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2013 Må jo si at Mr. Andhøy viser en nesten rørende tålmodighet med Tangerudgjengen :-) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
tkb Svart 14.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2013 Andhøy har en tilnærming til andre som er beundringsverdig. Flott fyr, fint program Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 21.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2013 Neste episode strax på TVNorge ! Sitér dette innlegget Link to post
quantumduck Svart 22.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2013 Er litt ambivalent i forhold til "Tangerudkonseptet" reint etisk sett, rett og slett fordi det er så fort å lè av dei . Så lenge vi lèr med dei så er det selfølgeleg ok. Det er jo såklart noe man må ta med i regnestykket, men problemet ligger i tilfelle helt og holdent på publikumssiden. Syns hele gjengen er flott, ikke bare Andhøy. Utrolig bra team-spirit i hele gjengen. Sitér dette innlegget Link to post
Lalima Svart 22.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2013 Enig. Gleder meg til neste episode. Sitér dette innlegget Båthistorikk fra 1980 til i dag:Selco 13 m 9,9 Suzuki. With 200 m 25 Yamaha. Rana 18 cabin m 135 Mercury.Skilsø 750 .m TMD 30. Silver Viking 15 sport m 65 Suzuki. Yamarin 490 m 75 Yamaha. NB 840 m.KAD 42.Pioner 13 m 9,9 Yamaha.Uttern D68 m CMD 150.Pioner 11 m.15 Mercury.15'trebåt m 15 Mercury. Ring 16 m 115 Mercury i6. Flipper 600sc m 150 Mercury. Link to post
ashfirelate Svart 22.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2013 Er litt ambivalent i forhold til "Tangerudkonseptet" reint etisk sett, rett og slett fordi det er så fort å lè av dei . Så lenge vi lèr med dei så er det selfølgeleg ok. Og Jarle A er jau bare super, eksentrisk, går sine egne vegar og er seg sjølv til tusen er topp å fylgje med på. Og sist men ikkje minst han behandlar dei med respekt. Må si at tanken av at noen ler av de, rett og slett ikke har falt meg inn... Det er umulig å ikke smile av gjengen, men det er ett varmt smil Flott og tøff gjeng, og flott og kaptein! Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 22.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2013 Om du ikke ler med/av den hærlige gjengen der har du antageligvis ikke lenger puls ! Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 22.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2013 Mulig jeg forklarte meg upresist her puddingen Klart jeg ler, men ikke av de på den måten Øyfjell beskrev over. Syntes gjengen er herlig Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 23.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2013 Håper de medvirkende fra Tangerudbakken klarer å høyne kvaliteten på dette programmet opp i mot det oppkoket som tidligere har vært sendt fra Berserk! Sitér dette innlegget Link to post
Nonsense Svart 23.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2013 (redigert) Synes det siste programmet var ganske ålreit. Mer usminket enn "Tangerudbakken", som ble veldig rosenrødt til tider. Synes Andhøy er flink med disse menneskene og deres forskjellige behov. Han må jo være ett funn for HVPU om han vil skifte beite. Redigert 23.Februar.2013 av Nonsense (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 23.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2013 Har fulgt med på serien nå og det er utrolig flott program. Så mye mot og ekte følelser er godt å se. Å se folka fra Tangerud overvinne frykt og sjøsyke er stort, Den gjengen fortjener en enorm applaus. Det er også flott å se hvordan de backer hverandre opp når noen sliter. Herlig gjeng. Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 23.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2013 Glemte også noe. Det er artig å få med historien rundt byggingen av Shtandart. En tro kopi av en 300 år gammel Fregatt. En båt som ble bygget i Russland for å gå i krig mot Svenskene. Båten er bygget på dugnad i Russland og tok 6 år å fullføre. Mye interessant historie fra Bolerne i forrige episode. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2013 Ja, de var i land på Midtre Bolæren, har selv vært der og det er ganske creepy der.. Ikke et stykke hyggelig historie ! Hvem skulle trodd at dette kunne foregå i vårt land..? Sitér dette innlegget Link to post
Pathfinder Svart 23.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2013 Det har du rett i. Norges svar på konsentrasjonsleire. Russere ble parkert der, Uten legehjelp og etterlatt for å dø. Samtlige hadde Tuberkulose og de hadde hverken dyner eller skikkelige klær. 50-60 stykker i hver brakke. Umenneskelig behandling og alt ble brent ned etter krigen for å viske ut ethvert spor. Huff. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.