Jump to content

DEFA Linkhub og Eberspacher

Luro

Recommended Posts

Den DEFA styringen er sikkert mulig å benytte til å styre eberen av/på. Om du kan stille temperaturen vet jeg ikke.

Jeg har benyttet denne GSM-styringen på min D4 for å fjernstyre av/på. Må sette ønsket temperatur på termostaten i båten på forhånd.

http://eshop.lmc.no/main.aspx?page=article&artno=CL220

Denne programmeres/settes opp med PC, og styres via mobilen og sms. Da er det kun behov for et mobil abonnement.

De har flere varianter av denne "boksen". Den på linken har også to temperaturfølere.

Mh Arejane

Takk for svar. Jeg har fått tak i en og lurer på hvilken måte det er mest praktisk å koble den til. DEFA-enheten har en gul styreledning som er den eneste som evt kan kobles til styreenheten til Eber. Jeg har lastet ned koblingsskjema til Eber, men er nok litt rådvill over hvordan jeg løser det hele. Må jeg skaffe et rele eller kan jeg koble rett på styreenheten? (Jeg har ikke temperaturstyring på min styreenhet, kun manuell også kalt mini...)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...