Jump to content

Edit History

Chilli Solbris

Chilli Solbris

Uteglemt ord

Jeg må bare få sagt det med en gang! Det er slike tråder som du @SoBo, @Knude, @nimbus og @Kjesto legger ut som gjør at jeg er på Båtplassen. 

Og så! Jeg tror jeg har brukt opp alt av superlativer om kvaliteten på jobbene du gjør! De er helt uovertruffen! Men når jeg ser på allsidigheten blir jeg bare helt slått ut! Det virker som om du behersker alt du gir deg i kast med! Sying av kalesje, støping av glassfiber, elektronikk, elektrisk, finfine smådetaljer! Det har jaggu vært litt av en reise å følge din oppgradering av den skuta! En gjennomføringsevne av de helt sjeldne!

Så vær så snill og fortsett posting!

Gleder meg til en dag å ta skuta nærmere i øyesyn!

Hva jobber du egentlig med?

??????

Chilli Solbris

Chilli Solbris

Jeg må bare få sagt med en gang! Det er slike tråder som du @SoBo, @Knude, @nimbus og @Kjesto som gjør at jeg er på Båtplassen. 

Og så! Jeg tror jeg har brukt opp alt av superlativer om kvaliteten på jobbene du gjør! De er helt uovertruffen! Men når jeg ser på allsidigheten blir jeg bare helt slått ut! Det virker som om du behersker alt du gir deg i kast med! Sying av kalesje, støping av glassfiber, elektronikk, elektrisk, finfine smådetaljer! Det har jaggu vært litt av en reise å følge din oppgradering av den skuta! En gjennomføringsevne av de helt sjeldne!

Så vær så snill og fortsett posting!

Gleder meg til en dag å ta skuta nærmere i øyesyn!

Hva jobber du egentlig med?

??????

• Create New...