innaskjærs Startet 9.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 9.Februar.2013 Hei båtvenner! Hvem tror dere kan lage/har havnekalesje til Uttern D68? Tror det blir kjempesommer i år og ønsker å legge helkalesjen i garasjen og satse på "åpen båt" hele sommeren. Er det noen som har tips? Sitér dette innlegget Sjøsyk Link to post
glalaks Svart 9.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2013 Liker optimismen din:) Utternforhandlere har vell sånt? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
LM 605 Svart 9.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2013 Ville forhøre meg hos Hansen Protection (HH). Der finnes jo en god del av kalesjer , havnekalesjer, pressenninger etc. av det som er blitt produsert opp i gjennom årene hos Jens Sagen, Hubert og flere. Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 9.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Februar.2013 Som nevnt over: En hvilken som helst Uttern-forhandler skal fikse dette for deg. Kostnad tror jeg er 6-8.000. Du kan også se på Finn.no på båtutstyr, mener det var noen som reklamerte at de hadde Uttern-kallesjer der iallefall. En havnekallesje er supre greier. 2min maks for å få den på og sparer den vanlige kallesjen for mye slitasje. Husk å kjøpe med støttestang som monteres ca midt i båten for å støtte opp. Sitér dette innlegget Link to post
innaskjærs Svart 16.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2013 Jeg fikk tilbud av HH i Moss. Havnekallesje i pvc til 5600. Det er vel ikke å gæli...? Sitér dette innlegget Sjøsyk Link to post
LM 605 Svart 16.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2013 Jeg fikk tilbud av HH i Moss. Havnekallesje i pvc til 5600. Det er vel ikke å gæli...? Høres rimelig ut dette, så det er bare å slå til der. Kan nevn at til min Polar snekke koster havnepressenningen ca. 8000.-. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.