jdahl Startet 25.Mars.2003 Del på Facebook Startet 25.Mars.2003 Hei Driver og pusler med båten min, og skal ha av gass/gear kontrollen, men finner ikke ut hvordan man får av spaken, Dette er en sidemontert innebygd kontroll, med trykk knapp i midten for frikobling. Er det noen som har vært borti dette her. Det er en orginal OMC kontroll båten er en 1988 mod Bayliner 2655 Jeg skal trekke om plata som kontrollen sitter på så den MÅ av jdahl Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 26.Mars.2003 Del på Facebook Svart 26.Mars.2003 Kjenner ikke til denne, men ofte sitter det en setskrue i underkant av spaken. Sett spaken loddrett og sjekk om du ikke finner en skrue underst på spaken. Sitér dette innlegget Link to post
Per Svart 26.Mars.2003 Del på Facebook Svart 26.Mars.2003 På litt eldre OMC kontroller fjernet man plasten i senter av spaken først. Bak denne fikk man tilgang til en bolt som holdt fast spaken. Da kunne selve spaken trekkes rett ut. Bak denne igjen fikk du tilgang til skruene som holdt selve kontrollboksen Sitér dette innlegget Link to post
Harald- Svart 26.Mars.2003 Del på Facebook Svart 26.Mars.2003 Jeg maatte trekke ut spaken, som du gjor naar du skal kun ha regulator, der er da en segering som maatte losnes... Sitér dette innlegget Link to post
jdahl Svart 26.Mars.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2003 Nå har jeg prøvd mye hær, fikk fjærnet trykk knappen i midten, men der var det ingen mutter eller noe annet og skru på. Fant fram vinkel skrujernet i kjellern, og fikk skrudd av skruene på inn siden slik at jeg fikk av plast lokket ytters på spaken, fikk av 4 skruer men nei da sitter like JÆVLIG. det er litt slark i den så det virker som en låse skrue eller no, prøvde og brekke litt forsiktig, men....... MÅ DET BAUFIL TIL ???????? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.