Jump to content

Hvor få tak i disse merkene?

Alternes.

Recommended Posts

https://baatplassen.no/bildearkiv/3/3829/senter_v.gif hvor får man tak i disse klistremerkene som står på mange båter? har aldri sett de i salg

Kan det være A5-klistremerket fra Sjøfatsdirektoratet du tenker på?

Disse kan også bestilles på www.sjovett.no

Gå inn på siden, og velg "bestill materiell". Her kan du også hente ut en .PDF av klistremerket.

Web-sidene ser gamle ut, men en bekjent bestilte og mottok merker for et par månder siden.

mvh kjeros
-
Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS

Stemmer det 880. Men som sagt har jeg aldri motatt disse merken av RS. De merkene jeg er ute etter er de vanlige ca 15x20 merkene man har på daschbordet. a5 merker blir nok litt i det voldsomste laget når de skal være i cocpit, hehe. kanskje en ide å kontakte RS og forhøre meg med de

Redigert av Alternes. (see edit history)

KNS MEDLEM

Stemmer det 880. Men som sagt har jeg aldri motatt disse merken av RS. De merkene jeg er ute etter er de vanlige ca 15x20 merkene man har på daschbordet. a5 merker blir nok litt i det voldsomste laget når de skal være i cocpit, hehe. kanskje en ide å kontakte RS og forhøre meg med de

Jeg fikk merket tilsendt fra KNBF.

A5= 210 x 148 mm. Det er vel omtrent den størrelsen du var på jakt etter ;-)

mvh kjeros
-
Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...