Alternes. Startet 10.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 10.Februar.2013 https://baatplassen.no/bildearkiv/3/3829/senter_v.gif hvor får man tak i disse klistremerkene som står på mange båter? har aldri sett de i salg Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
880 Svart 10.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2013 Dersom du er medlem i RS får du disse tilsendt vert år, sammen med faktura på medlemskapet. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
kjeros Svart 10.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2013 https://baatplassen.no/bildearkiv/3/3829/senter_v.gif hvor får man tak i disse klistremerkene som står på mange båter? har aldri sett de i salg Kan det være A5-klistremerket fra Sjøfatsdirektoratet du tenker på? Disse kan også bestilles på www.sjovett.no Gå inn på siden, og velg "bestill materiell". Her kan du også hente ut en .PDF av klistremerket. Web-sidene ser gamle ut, men en bekjent bestilte og mottok merker for et par månder siden. Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Alternes. Svart 10.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2013 Takk for info.. selv har jeg aldri fått disse merkene av RS Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
abella Svart 10.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2013 desse sjømerkene kan du printe ut, gå inn på WWW.SJOVETT.NO der finner du dei, det er en side til sjøfartsdirektoratet, du kan og få til sendt der i frå, eg fikk flere av hver sort i en konvulutt for et par år siden , lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 10.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2013 Glemte at RS sine merker ikke tåler lys/solys. Fargene forsvinner etter en tid. Kansje bedre å printe disse ut selv... Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Alternes. Svart 10.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2013 (redigert) Stemmer det 880. Men som sagt har jeg aldri motatt disse merken av RS. De merkene jeg er ute etter er de vanlige ca 15x20 merkene man har på daschbordet. a5 merker blir nok litt i det voldsomste laget når de skal være i cocpit, hehe. kanskje en ide å kontakte RS og forhøre meg med de Redigert 10.Februar.2013 av Alternes. (see edit history) Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
kjeros Svart 10.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2013 Stemmer det 880. Men som sagt har jeg aldri motatt disse merken av RS. De merkene jeg er ute etter er de vanlige ca 15x20 merkene man har på daschbordet. a5 merker blir nok litt i det voldsomste laget når de skal være i cocpit, hehe. kanskje en ide å kontakte RS og forhøre meg med de Jeg fikk merket tilsendt fra KNBF. A5= 210 x 148 mm. Det er vel omtrent den størrelsen du var på jakt etter ;-) Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Alternes. Svart 10.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2013 Jeg som roter ltt, hehe. Tro om jeg kan få lignende av KNS da Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
Hafrsfjord Svart 10.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 10.Februar.2013 abella i post 5 har løsningen http://old.sjofartsdir.no/no/Sjovett/Vis_Sjovett/Bestille_materiell/Bestillingsskjema_for_sjovettmateriell/ Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 13.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2013 abella i post 5 har løsningen http://old.sjofartsdir.no/no/Sjovett/Vis_Sjovett/Bestille_materiell/Bestillingsskjema_for_sjovettmateriell/ Det tok tre dager fra bestilling til "friske klistremerker" låg i postkassen Sitér dette innlegget Link to post
Alternes. Svart 13.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2013 da er de bestillt Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.