Tor Eirik Startet 21.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 21.Februar.2005 Hvordan fikser men rivnet plastmateriale? (Ikke glassfiber) Båttype pioneer... Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 22.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2005 Det er beskrevet tidligere. Enkelt forklart, skjær V kile i sprekka, (stjel) lån over lengre tid en "dekke plate" for kabler i grøfter. Skjær denne i riktig kile og bruk varmepistol. Vær forsiktig med varmen, kan fort bli svart. Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 22.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2005 Strykejern og bakepapir for finnishen. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 26.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2005 Eller du bruker en sånn duppedings med farget lisse slik som brukes til å sveise gulvbelegg Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 26.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2005 Eller du bruker pioneers reparasjonsplast. Fåes i alle farger som båtene er produsert i tror jeg, har selv brukt kvit. Sammen med varmepistol er dette en enkel jobb. tj Sitér dette innlegget Link to post
skippy Svart 26.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2005 Eller du bruker pioneers reparasjonsplast. Fåes i alle farger som båtene er produsert i tror jeg, har selv brukt kvit. Sammen med varmepistol er dette en enkel jobb. tj <{POST_SNAPBACK}> Dekkeplatene i grøftene skal vist være samme plasttype som Pioner er laget av. Johnny Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 27.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2005 Dekkeplatene i grøftene skal vist være samme plasttype som Pioner er laget av. Johnny <{POST_SNAPBACK}> Wooops... det visste jeg ikke... må ta en tur ut nå før det blir for lyst om kveldene... :-) tj Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.