Tor Arild Startet 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 11.Februar.2013 Alle sammen Har en Yamarin 650 BigCatch med en Yamaha 200 som jeg skal selge. Båten ligger på Hitra - og jeg tenker å ta den ned til Tønsberg fordi jeg tror markedet er større her. Den er jo i utgangspunktet trailbar - men jeg må i så fall ta tilleggskurs for henger/tillat totalvekt. Lurte derfor på om noen har benyttet en speditør på samme strekning? Sitér dette innlegget Link to post
Båttransport D5L Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Send på meg en I.M , har mulighet til å fikse frakt for deg . Kystfareren Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 11.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Februar.2013 Koster sikkert såppas mye at det koster det samme som å ta BE-lappen og kjøre den selv.. og da sitter du jo igjen med hengerlappen i tillegg;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.