Frøken Fryd Startet 13.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 13.Februar.2013 Har endel saltflekker på vinduene som jeg ikke får bort, er det noe produkt som kan hjelpe meg? Har forsøkt skurekrem og poleringsmaskin men det er ikkke enkelt. Rutene er tonede om det skulle ha noe å si. Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 13.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2013 Jeg har samme problemet, og skulle gjerne hatt noe som hjelper. Legger merke til at det er noe bedre under vindusviskerne, så kanskje det lar seg slipe vekk. Sitér dette innlegget Link to post
Dreamer Svart 17.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2013 Hvordan gikk det med denne saken, fikk du noen gode råd? Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv 1874 Svart 17.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2013 Jeg tror eddik skal hjelpe for å fjerne både kalk og saltflekker. Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 17.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2013 Eddik + oppvaskmiddel skal visstnok være et godt alternativ. Ikke prøvd selv.. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 17.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2013 Båten min har lagt under presenning og det blir den en måned til. Men får prøve tipsene som har kommet når burkaen er tatt av. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 17.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2013 Vinduene i front på båten vår har skjemmende merker etter drypping fra capsen på flybridge. Kanskje ein eddik/zalo blanding vil virke på det også. Det er mildt nok til å prøve nå, men 10-12m sek er ikkje vaskevær... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Dreamer Svart 17.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2013 Jeg tror eddik skal hjelpe for å fjerne både kalk og saltflekker. OK - dette må testes! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.