hanto1 Startet 14.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 14.Februar.2013 Vurderer hekkthruster ,men da båten ligger ute 360+ dager i året er jeg redd for at is kan rykke av hele greia, er dette solide saker som tåler en trykk? Eller bør jeg forsterke og evt plastre inne tunellen? Noen som har erfaring med dette? Sitér dette innlegget Link to post
Tombåt Svart 14.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2013 Sleipner AS i Fredrikstad har sikker gode råd og tips om dette. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 14.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2013 (redigert) Har ligget på vannet i 4 år uten problemer. Skal vel litt til før isen fester seg til hekktrusteren som hos meg ligger 30cm under overflaten. Mer bekymret for stagene til badplattformen. Ligger ikke i Boblehavn men har en ispropell hengende under båter som jeg kan kjøre om det skulle bli mye is. Heldigvis vært lite is de siste årene bortsett fra vinteren 2010/2011 . Redigert 14.Februar.2013 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
hanto1 Svart 14.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2013 Mulig jeg bekymrer meg uten grunn, men jeg får vel toppen av tunnellen kun 10-15 cm under vannlinjen. Hvis denne fryser fast og jeg trør ombord i siden med mine 90 Kg, eller evt bølger, hva skjer da. Ser også for meg problemer ved bakking. Er lite lysten på og starte en hentetråd i fra havbunnen. Sitér dette innlegget Link to post
8lv Svart 14.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2013 Ikke hatt noe slags slike problem med min hekktruter jeg ihvertfall ! Ute hele året og tidvis is i havna ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.