Astor Svart 18.Juli.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2013 (redigert) Vi er kanskje blitt mer makelig og mer korpulent? Tja. Noen av oss. Og litt eldre og mindre spreke til å hoppe i land med trossa. Jeg er en av disse. Oppfyller trolig ale kriteriene. Og skammer meg ikke over det. Gjestehavn betyr for ss et bedre båtliv og et annerledes enn for noen år siden. Jeg tror jeg har flere med meg som oppfyller alle eller noen av kriteriene jeg nevnte ovenfor. Husk vi kommer fra forsknellige deler av landet. Byfolk søker mot landet og vi på landet syntes det kan være greit å kombinere båtliv med litt handling i butikker. I alle fall fru Astor. En gang i blant. Vi har vel ikke tenkt over det de siste årene men vi har nok flere gjestehavnsdøgn enn uthavnsdøgn de siste årene. Yngre har vi i alle fall ikke blitt og båtlivet tviholder vi på noen år til. Redigert 18.Juli.2013 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.