Brym Startet 16.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 16.Februar.2013 Kan hele det norske folk bli flinkere til å legge båtene sine ut på finn.no er dere greie? Jeg sitter på nattskift og ser etter båt, det tar meg bare ca 5min og gå gjennom de nye båtene som er lagt ut fra sist døgn, da har jeg enda 11timer og 55minutter igjen av skiftet mitt. Klart jeg må jobbe litt også men uansett Norge, dette er for dårlig! Båtsidene på autodb.no går til nøds å kikke på, men den siden er så dårlig at det er nesten bedre å la vær, dessuten så kommer det i snitt bare èn ny båt for salg hver uke på autodb.no :-(Forstår at dette ikke er rette tiden å selge båt, men det er rette tiden for meg å kjøpe! Her har hele Norge en jobb å gjøre! Så kom igjen, ta en for laget og legg ut båten din for salg i dag (eventuelt i natt). Dersom noen har tips til andre sider jeg kan se på så mottaes det med stor takk! Mvh. Kristian Skuteløs Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 16.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2013 Vil ikkje selge !! (har ikkje råd til neste drømmebåt ) Men alt er tilsalgs for rette prisen, så berre å by . Og det trur eg mange tenker, og så lager de en annonse.... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Teerex Svart 16.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2013 nekter å selge ;-) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
Folk I Båt Svart 16.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2013 Prøvde å gjøre akkurat det du ber om. Bare tull. Båten ble solgt etter tre dager, så det var en kortvarig glede. Sitér dette innlegget Link to post
Seajoy Svart 16.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2013 Du for begynne å jobbe litt da høres ut som du er ein av de bortskjemte fra oljebransjen. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 16.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2013 Blocket.se og dba.dk - sånn for underholdningen sin del. Forøvrig vil du da raskt finne ut at finn.no er en svært ryddig salgsside sammenlignet med svensk og dansk side, som referert til over. Sitér dette innlegget Link to post
Brym Svart 16.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2013 Ja det er lite som slår finn.no på stuktur, zett.no er også bra. Men det virker som det ikke er mange som vet om den, dessuten så "mangler" det somregel litt info om salgsobjekter samt det er sikkert den siden med flest annonser uten bilde hvor lokasjon er "Norge" Sitér dette innlegget Link to post
bella580C Svart 16.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2013 Ka e du ute etter ? Sitér dette innlegget Shetland family four, mercury 135. Uttern C 56, mercury 50. Fibrafort style 215, mercury 150/ Yamaha 200 hpdi / Suzuki 115 Sea Ray 240 Sundanser, mercruiser 5,0 MPI Link to post
bella580C Svart 16.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2013 Legg ut påhengsmotor også....150 4-takt Sitér dette innlegget Shetland family four, mercury 135. Uttern C 56, mercury 50. Fibrafort style 215, mercury 150/ Yamaha 200 hpdi / Suzuki 115 Sea Ray 240 Sundanser, mercruiser 5,0 MPI Link to post
Brym Svart 16.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2013 Er på jakt etter en billig båt som jeg kan ha 1 eller 2 år til fiske og dykking mens jeg venter på at ungene blir store nok til å forsvare en Halco 29 / Monaco / NordWest900 /osv...Har hatt en trebåt på 26 fot som fungerte ypperlig, eneste minuset var at den lakk og krevde mye ettersyn Så er i markedet for alt som rommer 2 sett med dykkerutstyr og tåler å få litt slo på seg. Har sett meg ut en ny trebåt nå, men ville helst hatt et annet materiale og helst med selvlensende dekk men min største svakhet er at pengene sitter løst (tror jobben ikke setter inn nye dersom du ikke har brukt opp de du fikk sist måned) og er impulsiv. Siden dette er en midlertidig båt er det en fordel om det er en billig sak siden det kun skal "brukes" og ikke krever for mye vedlikehold. Med andre ord, så lenge den starter, går fremover, bakover, holder tett og er under 27fot så er det båten jeg leter etter. Hadde ikke gjort noe om det var en liten hytte å låse ting inn i og eventult varme seg litt med kaffe. Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 16.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2013 Kan få kjøpe Polarn Polar 770 av meg Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Brym Svart 16.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2013 Det er flotte båter, men vi får snakkes om 2 år. Og det er ikke den prisklassen der jeg mener er "billig" Båten skal bare brukes, jeg eier ikke skam så jeg skjems ikke uansett hvordan den ser ut bare alt virker Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 (redigert) Forøvrig vil du da raskt finne ut at finn.no er en svært ryddig salgsside sammenlignet med svensk og dansk side, som referert til over. Svenskene liker det faktisk slik ettersom jeg har forstått, og synes finn.no er dårlig. Til syvende og sist er det jo finn.no som eier blocket.se, slik at de hadde sikkert kjørt samme løsningen på begge sidene dersom det viste seg å være mer populært. Forøvrig er jeg i mot monopolet til finn.no, og ser ingen grunn til å betale en relativt stiv pris for å annonsere båten midt på vinteren når den står i opplag, og det er vel slik de fleste tenker, selv om vi beklageligvis må skuffe trådstarter når vedkommende (ikke) jobber. Redigert 17.Februar.2013 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brym Svart 17.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 Ja, jeg ser den. Jeg er ikke for noe monopolstyre noen plass.Det at jeg "bare ser etter båt mens jeg er på jobb" var meningen at skulle være litt morsomt. Selvfølgelig sitter jeg ikke å utelukkende ser etter båt og hever betaling mens jeg er på jobb. Den jobben jeg har består av å sitte på en pc hele tiden og det er veldig enkelt å ha "båt" åpent og klart til når det blir en ledig stund i dette jaget Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.