Jump to content

En apell til det Norske folk, legg ut båten på Finn

Brym

Recommended Posts

Kan hele det norske folk bli flinkere til å legge båtene sine ut på finn.no er dere greie?

Jeg sitter på nattskift og ser etter båt, det tar meg bare ca 5min og gå gjennom de nye båtene som er lagt ut fra sist døgn, da har jeg enda 11timer og 55minutter igjen av skiftet mitt. Klart jeg må jobbe litt også men uansett Norge, dette er for dårlig! Båtsidene på autodb.no går til nøds å kikke på, men den siden er så dårlig at det er nesten bedre å la vær, dessuten så kommer det i snitt bare èn ny båt for salg hver uke på autodb.no :-(

Forstår at dette ikke er rette tiden å selge båt, men det er rette tiden for meg å kjøpe! Her har hele Norge en jobb å gjøre! Så kom igjen, ta en for laget og legg ut båten din for salg i dag (eventuelt i natt).

Dersom noen har tips til andre sider jeg kan se på så mottaes det med stor takk!

Mvh.

Kristian Skuteløs

Er på jakt etter en billig båt som jeg kan ha 1 eller 2 år til fiske og dykking mens jeg venter på at ungene blir store nok til å forsvare en Halco 29 / Monaco / NordWest900 /osv...
Har hatt en trebåt på 26 fot som fungerte ypperlig, eneste minuset var at den lakk og krevde mye ettersyn :thumbsdown: Så er i markedet for alt som rommer 2 sett med dykkerutstyr og tåler å få litt slo på seg. Har sett meg ut en ny trebåt nå, men ville helst hatt et annet materiale og helst med selvlensende dekk men min største svakhet er at pengene sitter løst (tror jobben ikke setter inn nye dersom du ikke har brukt opp de du fikk sist måned) og er impulsiv. Siden dette er en midlertidig båt er det en fordel om det er en billig sak siden det kun skal "brukes" og ikke krever for mye vedlikehold. Med andre ord, så lenge den starter, går fremover, bakover, holder tett og er under 27fot så er det båten jeg leter etter. Hadde ikke gjort noe om det var en liten hytte å låse ting inn i og eventult varme seg litt med kaffe.

Forøvrig vil du da raskt finne ut at finn.no er en svært ryddig salgsside sammenlignet med svensk og dansk side, som referert til over.

Svenskene liker det faktisk slik ettersom jeg har forstått, og synes finn.no er dårlig.

Til syvende og sist er det jo finn.no som eier blocket.se, slik at de hadde sikkert kjørt samme løsningen på begge sidene dersom det viste seg å være mer populært.

Forøvrig er jeg i mot monopolet til finn.no, og ser ingen grunn til å betale en relativt stiv pris for å annonsere båten midt på vinteren når den står i opplag, og det er vel slik de fleste tenker, selv om vi beklageligvis må skuffe trådstarter når vedkommende (ikke) jobber.

Redigert av adeneo (see edit history)

Ja, jeg ser den. Jeg er ikke for noe monopolstyre noen plass.
Det at jeg "bare ser etter båt mens jeg er på jobb" var meningen at skulle være litt morsomt. Selvfølgelig sitter jeg ikke å utelukkende ser etter båt og hever betaling mens jeg er på jobb. :saint:
Den jobben jeg har består av å sitte på en pc hele tiden og det er veldig enkelt å ha "båt" åpent og klart til når det blir en ledig stund i dette jaget :clap:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...