Jump to content

pakning i koblingsflens,sabb g

pernod

Recommended Posts

Litt usikker på hvilken kobling du tenker på, er det hylsa? Har du sjekket dokumentarkivet her på BP? Der finner du delelister og sprengskisser for SABB4

det skal selvfølgelig være tetningsflens(såg feil på tegninga) pos. 4 på koblingshuset..på samtlige tegninger og delelister finner jeg to tetninger.en indre og en ytre.den ytre har støvleppe.

men på de tre jeg har så er det en talgpakninglignende sak som ligger i et spor i tetningsflensen.(i stedet for den ytre med støvleppe)

Kikker litt på tegningene hos Frydenbø. Er det tetningsflens med smørenippel? Skal denne smørenippel ha noen funksjon må det jo være en inner og ytterpakning så da er det veldig rart om du mangler den ytre. Kan det være at dette er en eldre variant av den som er kalt tetningsflenspakning?

Er ikke så kjent med disse så du trenger nok mer hjelp. Talgpakninger (dersom det er det du skal ha) derimot kan være litte vanskelige å finne i rett dimensjon er min erfaring. Fikk lete rundt i maskinforretninger en stund.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...