Vedvards Startet 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 17.Februar.2013 Hei. Er det noen som sitter på info eller kontakter for å transportere båt fra Spania til Norge på rimeligste måte? Noen som har antydning til pris eller har gjort dette nylig? Erfaringer? Det er snakk om Sunseeker 36, Fairline 33 eller Princess 286. Sitér dette innlegget Link to post
Mistral36 Svart 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 Hei Biltransport helt hjem er ganske dyrt, regn med ca 70 000 + moms (avhengig av båt type, bredde etc). En mulighet er å frakte til frankrike nord og kjøre båt hjem. Kan være behjelpelig med dette, send intern melding hvis aktuelt. Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 Jeg fraktet en 42 fot seilbåt i fjor og det mener jag havnet på ca 70.000,- fra Barcelona til Fredrikshavn. Da var det inkludert løft i begge ender og ned og opp med masta. Av disse 70 så var det 10k i hver ende for løft og klargjøring. Forhørte meg med veldig mange men havnet til slutt på Glogau yachttransport. -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Vedvards Svart 18.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2013 Takk til Xlnt og Mistral 36. Jeg jobber med noen konkrete muligheter, så får vi se..... Sitér dette innlegget Link to post
wibe Svart 18.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2013 Jeg fraktet en Fairline Turbo 36 fra Torreviega til Tønsberg for to år siden. Jeg brukte også Glogau fra Tyskland. Prisen ble på ca. 95000 kr. Glogau er et seriøst firma. Det var også et firma i Moss som jeg hadde kontakt med. Forsøkte også båttransport,men men ingen rederier var interresert. Sitér dette innlegget Link to post
Hansa666 Svart 18.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2013 Hei. Jeg fraktet min Sunseeker 35 fra Barcelona til Bergen. Brukte et Hollansk firma som heter noe som Van der veitering, veldig dyktige og proffe. Bet totalt 80.000 +mva Sitér dette innlegget Link to post
No Angel Svart 19.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2013 Jeg har sendt deg en PM. Sitér dette innlegget Speed Changes You Link to post
Vedvards Svart 19.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2013 Takk for mange gode svar. Er egentlig spent på hva jeg ender opp med selv.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.