Puffen Startet 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 17.Februar.2013 Volvo Penta i fokus Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 Ja ikke bra reklame for dem gitt. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 Med slik skriking (store bokstaver i emneteksten), blir nok tråden stengt, men TV2-Nyhetene er nok over før den rekker å stenges, så da gjør det kanskje ikke så mye. Jaja... har ikke TV i båten, så da får jeg satse på at det samme er å lese i en eller annen nettavis i morgen. Om ikke, er jeg sikker på at det blir nok skriving om det her på BT om det er noe interessant. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Puffen Svart 17.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 Mine motorer er registrert på meg hos VP i Norge. Jeg har IKKE fått noen henvendelse fra VP. De snakker ikke sant Sitér dette innlegget Link to post
haugi Svart 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 Var det D-serie havariene? Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 Jupp D4 og D6, eksosbendet tærer bort. Gjelder ca. 1000 motorer ble det sagt. Sitér dette innlegget Link to post
Vidarfre Svart 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 Dette må vel bli tatt som reklamasjon av vp? Anoder skulle vel takle tæringen? Sitér dette innlegget Er opptatt av at penger skal sirkulere, og den lokale båtutstyrspusheren hjelper til med sirkulasjonen. Link to post
haugi Svart 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 Så det nettopp på nett, godt det ikke gjelder min:) Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 (redigert) Med ei kjerring som kikker på en eller annen døll film med han der George Clooney er det veldig greit å ikke ha Volvo Penta skjønner jeg. Redigert 17.Februar.2013 av busterx (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 Link til innslaget her: http://www.tv2.no/play/nyheter/innenriks/alvorlige-feil-i-baatmotorer-fritidsbaater-kan-synke-699014.html Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Seilaren Svart 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 Ikkje bra... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Euklid Svart 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 Mon tro om Volvo unnlot å gjøre dette til en større sak fordi de oppdaget hvor ubli sine egne delpriser var, og innså den astronomiske kostnaden en full utskiftning ville innebære? :) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 Tipper VP ble tvunget i kne av forsikringsselskapene når omfanget kom for dagen... Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
liberty Svart 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 Ja ca. 1000 motorer og ca. 20000 Kr for å skifet bendet det blir det penger av Sitér dette innlegget Link to post
fjord bris Svart 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 Nyhet? https://baatplassen.no/i/topic/97376-service-kampanje-volvo-penta-d4-og-d6-med-eksosriser/ Sitér dette innlegget Link to post
gsg Svart 17.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2013 Dei samme svakhetene er på alle Volvo med drev. det finnes en reprasjonskitt til tidligere motorer. Volvo har kjent til dett problemet i minst 20 år men dette tjener de masse penger på. I tillegg bør alle som har varmeveksler og intercooler som ikkje har zink jorde desse mot gods mot motoren ellers vil desse korrigere sund over tid. Dette er også en fin måte og selge deler og reprasjoner på. Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 25.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2013 Forsikringsselskapene synes å vokne. Svenske Alandia advarer nå i følge Maringuiden sine kunder: www.maringuiden.se/nyheter Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 18.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2013 Kommer visst på TV2 hjelper deg nå Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.