-morten- Startet 19.Februar.2013 Del på Facebook Startet 19.Februar.2013 http://dt.no/forbruker/bil-og-motor/cabincruiser-stengte-bilvei-1.7773139 Noen her på forumet som har bestilt seg Azimut eller? så ut som den hadde blitt frakta et stykke i og med at antenner og slikt er fjernet Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Worry II Svart 19.Februar.2013 Del på Facebook Svart 19.Februar.2013 Kanskje det er denne ? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=39928848 Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 19.Februar.2013 Del på Facebook Svart 19.Februar.2013 Denne sto på brygga i Kiel på lørdag Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 19.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Februar.2013 Hadde jeg handla en Azimut på 45-50 fot i Kiel, tror jeg ikke jeg hadde vurdert biltransport!!! Men det kan jo hende av forskjellige årsaker at det ikke gikk an.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
glalaks Svart 19.Februar.2013 Del på Facebook Svart 19.Februar.2013 Kanskje det er denne ? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=39928848 Båttype, tidspunkt og det meste stemmer bra med denne ja.. De har vel kommet fram nå da.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
sap_2000 Svart 19.Februar.2013 Del på Facebook Svart 19.Februar.2013 Hadde jeg handla en Azimut på 45-50 fot i Kiel, tror jeg ikke jeg hadde vurdert biltransport!!! Men det kan jo hende av forskjellige årsaker at det ikke gikk an.. Den kom nok fra sydeuropa og stod på henger i Kiel klar til og bli lastet i Kielferga. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Fru Jacobsen Svart 19.Februar.2013 Del på Facebook Svart 19.Februar.2013 Hadde jeg handla en Azimut på 45-50 fot i Kiel, tror jeg ikke jeg hadde vurdert biltransport!!! Det hadde jeg!!! Den skulle jeg overtatt helt strøken og klar for levering hos Italmarin i Drammen, det er ihvertfall helt sikkert. Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
-morten- Svart 19.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Februar.2013 Det hadde jeg!!!Den skulle jeg overtatt helt strøken og klar for levering hos Italmarin i Drammen, det er ihvertfall helt sikkert. Så klart måtte man forventa det om man bestilte den via Italmarin!! om jeg som privatperson hadde importert den fra tyskland, så hadde jeg med stor glede seilt den til Drammen selv! var det jeg mente! men targabøyle og alt av ting på toppen er fjernet så det er naturlig å tro at den kommer fra sydeuropa ja. Uansett en båteier som får seg en flott båt til sessongstart! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Mulligan Svart 19.Februar.2013 Del på Facebook Svart 19.Februar.2013 Ikke engang om vinteren får man fred for hekksjøfetisjistene. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 19.Februar.2013 Del på Facebook Svart 19.Februar.2013 Tenk hvor mange slike båter som står rund om kring i Europa uten å bli brukt. Ikke mange nedover som tør investere i disse for tiden tror jeg.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.