Jump to content

Azimut på lastebil ble stående å sperre vegen i Drammen

-morten-

Recommended Posts

Hadde jeg handla en Azimut på 45-50 fot i Kiel, tror jeg ikke jeg hadde vurdert biltransport!!!

Det hadde jeg!!!

Den skulle jeg overtatt helt strøken og klar for levering hos Italmarin i Drammen, det er ihvertfall helt sikkert.

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Det hadde jeg!!!

Den skulle jeg overtatt helt strøken og klar for levering hos Italmarin i Drammen, det er ihvertfall helt sikkert.

Så klart måtte man forventa det om man bestilte den via Italmarin!! om jeg som privatperson hadde importert den fra tyskland, så hadde jeg med stor glede seilt den til Drammen selv! var det jeg mente!

men targabøyle og alt av ting på toppen er fjernet så det er naturlig å tro at den kommer fra sydeuropa ja. Uansett en båteier som får seg en flott båt til sessongstart!

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...