jensemann2 Startet 19.Februar.2013 Del på Facebook Startet 19.Februar.2013 Kjøpte totalmedlemskap i desember, som gjelder 2013. På kortet jeg fikk i posten står det gyldig til 31.3.2013??? Flere som har opplevd det? Sitér dette innlegget Link to post
jensemann2 Svart 19.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Februar.2013 Rettelse: 1.3.13 står det.. Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 19.Februar.2013 Del på Facebook Svart 19.Februar.2013 Jeg håper inderlig at de har gjort en feil og ikke har dette som praksis.... For akkurat fra desember til mars har du jo kjempegod bruk for medlemsskapet ikke sant? RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
jensemann2 Svart 19.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Februar.2013 Ja nettopp. Det skulle liksom være et godt tilbud å kjøpe 1.desember og få en mnd gratis, men når jeg ser at jeg har fått et 3mnd medlemskap blir det ikke fullt så bra:o betalte 645 kroner Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 19.Februar.2013 Del på Facebook Svart 19.Februar.2013 Medlemskapsåret går vel fra 01.03 tom 28,02 ?? Er du blitt lurt til å kjøpe ett 3 måneders medlemskap + 1 mnd "gratis"for den nette sum av 645,- kroner Jensemann2? Håper inderlig dette er en feil. Hvis ikke syns jeg det begynner å bli mye grums vedrørende RS's metoder for å få inn kroner. Påtvunget Totalmedlemsskap. Tiggebrev til jul, kamuflert som Faktura. Årsavgift i småbåtregisteret, hvor overskuddet går til drift av RS "Tilbud" på 1 års medlemskap som viser seg å være ett 4 måneders vintermedlemskap? Noe jeg har glemt? Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Worry II Svart 19.Februar.2013 Del på Facebook Svart 19.Februar.2013 Kjøpte totalmedlemskap i desember, som gjelder 2013. På kortet jeg fikk i posten står det gyldig til 31.3.2013??? Flere som har opplevd det? Jeg bestilte også dette i desember, men har ikke fått noe kort i posten... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.