Jump to content

Nødraketter - datostempling

sunnmøre

Recommended Posts

Ok. Var på ein butikk tidlegare i dag. Dei hadde rakettar som var "haldbare" til 2015. Syntes det var noko kort tid. Elles har eg fleire rakettar ombord, men alle er utgått på dato. Sjekka to av desse sist nyttårsaftan, berre ein gjekk til vers slik han skulle. (Her på kysten er dette vanleg. Presis ved midtnatt går gamle nødrakettar til vers)

Ok.. (Her på kysten er dette vanleg. Presis ved midtnatt går gamle nødrakettar til vers)

Når du skriver HER på kysten, så regner jeg med at du mener på Sunnmørskysten siden du har det nicket du har.

Du har ingen stedsanvisning i avataren din og i og med at jeg bor i båten og har saltvann under meg, vil jeg jo påstå at jeg også bor ved kysten. Egentlig har Norge en svært lang kyst om du tenker over det.

Men når det gjelder oppskyting av nødraketter på Nyttårsaften, er det delte meninger om det langs kysten. Noen myndighetspersoner synes dette er helt forkastelig, mens andre instanser og myndighetspersoner mener det er helt topp. Man oppnår tross alt to positive ting ved denne tradisjonen. Den som skyter opp, har fått trent på selve oppskytningen, og man blir kvitt mange raketter som er utgått på dato.

Bare så det er sagt... jeg er for kollektiv oppskytning så sant man ikke feirer alene ute på en holme i havgapet eller befinner seg langt fra land.

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Er vel vanlig å brenne av både nødraketter og bluss på nyttårsaften de aller fleste steder der det bor fiskere/sjøfolk.

Der jeg vokste opp var det et eldorado siden vi i tillegg hadde en pyrohappy depotmajor i Heimevernet (den gang Heimevernet var Heimevernet).

Ser ingen ting "forkastelig" i det.

Det måtte i såfall være om noen tullinger skulle bestemme seg for å feire med utgåtte nødraketter i båt på Folla, Lopphavet, Stadt etc.

Rekna med det skulle kome svar kring akkurat dette. Var usikker på om eg skulle skrive det også. Som du seier, dette er det som skjer på kystnære strøk på sunnmøre, og slik har det "alltid" vore. Klart dette er ulovleg og ikkje etter boka, men nokre minutt før og etter midnatt har liksom vore akseptert. Det har også vore ein grei måte å få familiemedlemmar til å prøve å skyte opp rakettar. Eit mykje større problem er dei rakettane som går opp elles i året. Det skal ikkje skje, men det hender likevel. Har vel skjedd ca ein gong pr år dei siste tre - fire åra når eg har vore på tur at det på VHFen har kome melding om nødrakettar som har vore sett, utan at det har vore båtar i naud. Dette er ikkje bra! Respekta for naudutstyr skal vere høg. Det trur eg også at ho er.

Fyrte opp 10 rakettar for nokre år sidan (kl 00.00 den 01.01.). Alle var utgått for 10 år sidan, men alle fungerte heilt fint. Dei var innepakka i tette plastposar.

Synest for øvrig det er heilt greit å fyre opp naudrakettar kl 00 nyttårsaftan. Det var i alle fall veldig lærerikt for min del å finne ut korleis dei fungerte og korleis ein skulle halde dei.

Redigert av Steinsvik (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...