Eureka Startet 20.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 20.Februar.2013 I Sverige har det kommet et eget nettv om båt. Anbefales på kalde vinterkvelder. Episode 3 ble lagt ut i dag. http://www.hamnen.se/ Sitér dette innlegget Link to post
ydalir Svart 21.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2013 Enig Eureka - dette er morsomt. God programleder. burde gått på NRK :-) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 21.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2013 Siden dette er en tråd som det nødvendigvis ikke kommer til å bli skrevet så mye i, kommer jeg til å løfte den hver gang en ny episode legges ut, for de som er i vinterdvale nå, uten å være på BP. Det legges også ut filmklipp og artikler mellom hver gang det kommer programmer. Interessant å se forumet deres. Det er knapt nok noen som skriver innlegg, men en del lesere... Mange tråder uten svar mm. I den forbindelse vil jeg berømme Ingar og alle som drifter BP for et godt forum. - Og naturligvis alle som som skriver her! Sitér dette innlegget Link to post
ohm Svart 23.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2013 Takk for påminnelsen! Var kommet en del nytt der siden jeg var innom sist. Synes videoene deres holder veldig høy kvalitet, både på innhold og rent teknisk, og det vil ikke forundre meg om de får sendetid på tv om de ønsker det (jeg håper det..) Sitér dette innlegget Link to post
Færderfyr Svart 24.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Februar.2013 Takk for tipset! Varmer mens man venter på at isen skal gå -:) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 3.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2013 Mange nye innslag lagt ut. De har laget direktesending fra messen og mange fine innsalg både om rep av seil, nye båter, gasspåhengsmotor mm. Kos dere. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 6.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2013 Ny episode i Hamnen Play, selve programmet deres. I dag har de stestet nye Comfortina. Ellers flere gode, nye innslag fra båtmessen. Sitér dette innlegget Link to post
ohm Svart 21.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Mars.2013 (redigert) Hamnen Show - avsnitt 5 http://www.hamnen.se/batar/nyheter/hamnen-show-femte-avsnittet.html Redigert 21.Mars.2013 av ohm (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 24.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.April.2013 Ny episode, avsnitt 6, lagt ut i dag. Kos dere. http://www.hamnen.se/ Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 10.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2014 Mange nye innslag er lagt ut etter deres direktesendinger fra båtmessen i Stockholm. Hamnen.se kommer til Ålesund/ Sunnmøre for å lage en serie reportasjer over flere dager i april. Det blir spennende. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.