Euklid Startet 21.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 21.Februar.2013 Jeg ønsker å få sydd inn et 3. rev i storseilet mitt. Etter det jeg kan skjønne burde ikke det være en hokuspokusjobb som krever det ypperste av finberegninger, så jeg trenger neppe betale høye rater for de heftigste regattaseilmakere, noen solide sting og et par metallringer burde gjøre susen. Noen tips til en seilmaker som kan utføre slikt i Stavangerområdet til en overkommelig pris? Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 21.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2013 Jeg har ett 3 rev på ønskelisten min jeg også. Mine rev er singleline. Har 2 fra før og er usikker på om det er plass til flere, eller om jeg skal kutte ut rev 1. Hvordan er dine rev? Hvis du finner en god plass og får en pris er jeg veldig nysgjerrig på hva det kommer på. Jeg har brukt en seilmaker i Strandgata på Sandnes før en gang (spjæret akterlik), etter råd her på BP. Han har tlf 909 13 605 Aner ikke om han er billig, men han var ihvertfall flink, og som sagt ble han anbefalt her på forum dengang (3 år siden) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Euklid Svart 21.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2013 Jeg har krok fremme på masta og to liner som går gjennom bommen. Planlegger ikke å seile mye med 3. revet oppe, så kommer ikke til å gjøre annet enn å knyte en av de vanlige revelinene til den nye ringen de gangene det måtte bli aktuelt. Takk for tips, skal sjekkes ut. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.