Jon-Kåre Startet 22.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 22.Februar.2005 (redigert) Da dette ble tullete har jeg fjernet innlegget og beklager over for Andy at jeg la ut IM hans og oppstyret det har ført til Redigert 23.Februar.2005 av jonkare (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
bliss X Svart 22.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2005 Kanskje en ide å spørre Andy vha IM, og ikke via åpent forum ? Sitér dette innlegget Link to post
joelle Svart 22.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2005 Kanskje en ide å spørre Andy vha IM, og ikke via åpent forum ? <{POST_SNAPBACK}> er det kun jag som ikke skønner denne. Han har fått en IM...... Soo?????? Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 22.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2005 er det kun jag som ikke skønner denne. Han har fått en IM...... Soo?????? <{POST_SNAPBACK}> Det har vel med denne tråden å gjøre! mvh M/B Gamla Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 22.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2005 Jeg forstår vel hva han mener, det jeg ikke forstår er hvorfor han må sende meg en IM angående dette Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Andy Svart 22.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2005 Jeg forstår vel hva han mener, det jeg ikke forstår er hvorfor han må sende meg en IM angående dette <{POST_SNAPBACK}> Jeg sendte den som IM fordi jeg kom med en kommentar som etter min mening ikke har allmenn interresse, jeg ber nemlig deg personlig om en tjeneste. Vet ikke om det betyr noe for deg, men du bryter etiketten på forumet, siterer her fra den: IM 'er er å betrakte som personlig post og skal ikke offentliggjøres på forumet. Jeg synes det er dårlig gjort av deg å ikke kunne respektere dette. :nono: Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 23.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Greit det jeg skal legge meg flat for brudd på reglene uten tvil, men jeg synes allikevell at den IM var unødvendig og ja den provoserte meg faktisk litt da jeg med å legge inn innlegg ønsker svar direkte på forumet Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Seastar Svart 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 (redigert) Hei! På et helt generelt grunnlag, og ikke noe med denne problemstillingen å gjøre, så har vel de fleste en oppfatning fra ryggmargen om at IM er mellom de som er involvert - og helt uvedkommende på et offentlig forum. Det kan være mange forskjellige årsaker til at noen ønsker å kontakte hverandre på den måten, og jeg har gode erfaringer med seriøse og hjelpsomme mennesker som svarer på mine henvendelser. Jeg forsøker også å svare på en respektfull måte ALLE henvendelser som kommer i min IM - inboks, så snart jeg eventuelt får hentet frem den info som etterspørres - og ALLTID tilbake per IM eller e-post. NB! Men alle kan vel gjøre et arbeiduhell! Ship'O'Hoi! Redigert 23.Februar.2005 av Seastar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
FredT Svart 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Jeg sendte den som IM fordi jeg kom med en kommentar som etter min mening ikke har allmenn interresse, jeg ber nemlig deg personlig om en tjeneste. Vet ikke om det betyr noe for deg, men du bryter etiketten på forumet, siterer her fra den: IM 'er er å betrakte som personlig post og skal ikke offentliggjøres på forumet. Jeg synes det er dårlig gjort av deg å ikke kunne respektere dette. :nono: <{POST_SNAPBACK}> Uten å vite noe om hva/hvorfor tør jeg mene at det å opplyse på forum at man har mottatt en IM på noe man i grunnen ønsket svar på i forum neppe kan kalles å offentliggjøre IM'en. Så noe etikettebrudd kan ikke /jeg/ se jonkare har gjort. mvh FredT Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
Andy Svart 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Uten å vite noe om hva/hvorfor tør jeg mene at det å opplyse på forum at man har mottatt en IM på noe man i grunnen ønsket svar på i forum neppe kan kalles å offentliggjøre IM'en. Så noe etikettebrudd kan ikke /jeg/ se jonkare har gjort. mvh FredT <{POST_SNAPBACK}> Nei, det å opplyse at man har mottatt IM er greit for meg. Det som ikke er greit, og et klart etikettebrudd etter min mening, er å offentliggjøre innholdet i en privat IM. Og det er det han har gjort, også uten å informere meg om det først. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 23.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Nå har jeg innrømet at dette var dumt gjort selv om jeg ikke var helt enig i alt så nå troe jeg det er på tide å legge saken død, utgangspunktet var jo en fille sak uansett Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Seastar Svart 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Nå har jeg innrømet at dette var dumt gjort selv om jeg ikke var helt enig i alt så nå troe jeg det er på tide å legge saken død, utgangspunktet var jo en fille sak uansett <{POST_SNAPBACK}> Ja, slik skal det gjøres, jonkare! Voksent gjort Sitér dette innlegget Link to post
Andy Svart 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Nå har jeg innrømet at dette var dumt gjort selv om jeg ikke var helt enig i alt så nå troe jeg det er på tide å legge saken død, utgangspunktet var jo en fille sak uansett <{POST_SNAPBACK}> Flott jonkare! No hard feelings Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 23.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Flott jonkare! No hard feelings <{POST_SNAPBACK}> Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Jon-Kåre Svart 23.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Flott jonkare! No hard feelings <{POST_SNAPBACK}> Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.